خدمات حسابداری در تهران | خدمات مالی مالیاتی در تهران

 

تعریف اصول خدمات حسابداری چیست؟

بدیهی است که یکی از اصلی‌ترین ارکان در مدیریت یک مجموعه، بحث مدیریت مالی آن مجموعه بوده و نظارت درست بر میزان دخل و خرج، از حساس‌ترین امور به حساب می‌آید. شاید بتوان گفت که نبض هر مجموعه، قسمت مالی آن است و بدون حمایت مالی، دیگر ارزشی نخواهد داشت. به همین سبب، افراد مختلفی در حوزه مالی مشغول فعالیت‌اند تا بتوانند در شرکت‌ها و موسسه‌های بزرگ و کوچک، مسائل مربوط به هزینه‌ها و درآمدها را مدیریت کنند.

طبیعتا هر قدر شرکت‌ها بزرگ‌تر باشند، به تیم حسابداری و حسابرسی گسترده‌تری نیاز خواهند داشت؛ اما این از اهمیت بحث حسابداری در موسسه‌های کوچک‌تر کم نمی‌کند. اگر شما نیز مدیریت یک مجموعه را برعهده دارید، نیاز است از افراد متخصص برای انجام امور حسابداری و حسابرسی کمک بگیرید. پیش از آن، بهتر است انواع خدمات حسابداری را شناخته و سپس با معتبرترین شرکت حسابداری یعنی تراز محاسب کیان آشنا شوید.

 

برگه های محاسباتی جزئ خدمات حسابداری

با انواع خدمات حسابداری آشنا شوید

خدمات حسابداری در واقع تمام آن فعالیت‌هایی هستند که در جهت تعیین میزان دقیق ورود و خروج سرمایه به مجموعه انجام می‌شوند. برای آنکه بتوانید اطلاعات دقیقی از میزان ورودی‌ها و خروجی‌ها داشته باشید و تمام امور مالی اشخاص حاضر در مجموعه را کنترل کنید، به خدمات حسابداری نیاز خواهید داشت که از طریق شرکت حسابداری ارائه می‌شوند‌. اگر می‌خواهید با انواع خدمات حسابداری بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خدمات مشاوره حسابداری، مالی و مالیاتی

خدمات مشاوره‌ای به آن دسته از خدمات گفته می‌شود که تنها برای راهنمایی تیم اصلی حاضر در شرکت به کار گرفته می‌شوند. در واقع هر شرکت با تیم حسابداری خود می‌تواند گاهی از یک موسسه حسابداری برای مشورت و راهنمایی كمک بگیرد. این راهنمایی می‌تواند در خصوص جذب نیروی جدید یا انجام امور حسابداری گسترده باشد. از طرفی ممکن است برای بازبینی یا تحلیل و بررسی آمپر مالی شرکت به همکاران دیگری نیاز داشته باشید. دراین‌صورت نیز یک شرکت حسابداری با نیروهای باتجربه و حاذق خود به شما کمک خواهد کرد. امور مربوط به تامین اجتماعی و مسائل مالیاتی نیز در لیست این موارد قرار می‌گیرند.

 

خدمات پشتیبانی و فنی

یکی از مهم‌ترین موارد در خدمات حسابداری، دسترسی مناسب به موارد فنی و کامپیوتری است. سالیان دور این حرفه بدون وجود کامپیوتر‌ها و به صورت دستی انجام می‌شد؛ اما امروزه نرم‌افزار‌های متعددی برای خدمات حسابداری به وجود آمده‌اند که باعث سهولت هر چه بیشتر آن می‌شوند. حال اگر مشکلاتی در این سیستم به وجود بیاید یا به نرم‌افزار‌های حسابداری جدید نیاز داشته باشید، یک شرکت حسابداری می‌تواند آن را در اختیار شما قرار دهد. ساخت سیستم‌های انبارداری حرفه‌ای نیز از جمله فعالیت‌ها در حوزه خدمات حسابداری فنی است.

خدمات اجرایی حسابداری

خدمات اجرایی حسابداری همان چیزی است که به‌طور پیش‌فرض در ذهن اغلب ما از واژه «حسابداری» وجود دارد. انجام امور مالی مربوط به یک مجموعه توسط افراد حرفه‌ای و متخصص در این زمینه انجام شده و نیازمند دقت و مهارت بالایی است. هر شرکت حسابداری می‌تواند با کمک نیروهای متخصص خود، خدمات اجرایی حسابداری را به شما ارائه کند. تكمیل خدمات حسابداری و مالی، تنظیم صورت‌حساب‌های مالی، تنظیم صورت‌های حسابرسی، هماهنگی مالی برای همکاری با سایر شرکت‌ها و مدیریت حقوق كارمندان از جمله خدمات حسابداری در حوزه اجرایی هستند.

خدمات کامل

گاهی نیز مجموعه‌های مختلف برای دسترسی کامل به انواع خدمات حسابداری، تمام امور مالی خود را به دست یک موسسه حسابداری می‌سپارند تا بدون نگرانی از بروز مشکلاتی در این زمینه، امور را ساماندهی کنند. تمامی خدمات حسابداری نام‌ برده شده، در این مورد جای گرفته و به نوعی تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نوع خدمات مالی است که تماما توسط افراد حاذق و باتجربه انجام می‌شود. شرکت تراز محاسب کیان که کمی بعد با آن آشنا می‌شوید، یکی از بهترین‌ ارائه‌دهندگان این خدمات است.

 

در حال تکمیل اطلاعات حساب در خدمات حسابداری

خدمات حسابداری چه کمکی به یک مجموعه می‌کنند؟

انواع خدمات حسابداری ارائه شده توسط موسسه حسابداری به نوعی برای هر شرکت، ضروری و حیاتی هستند. هیچ شرکتی نمی‌تواند بدون داشتن تیم حسابداری حرفه‌ای، مسائل مالی را مدیریت کرده و از بروز مشکل در این سیستم جلوگیری کند. خدمات حسابداری می‌توانند در صورت بروز مشکلاتی در سیستم مالی، آن‌ها را حل کرده و به نوعی در حل اختلافات مالی نقش داشته باشند. از طرفی وام گرفتن یکی از موارد رایج در شرکت‌هاست که به منظور ارتقا آن‌ها صورت می‌گیرد. در این صورت برای گرفتن وام از بانک، ملزم به ارائه مدارکی هستید که این کار نیز توسط حسابداران انجام خواهد شد.

یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف حسابدارها، مدیریت حقوق کارکنان است. به هر میزان که تعداد افراد شاغل در یک مجموعه بیشتر باشد، وظایف حسابدارها سنگین‌تر خواهد بود. این کار نیاز به دقت و توجه زیاد، برای ایجاد هماهنگی و عدم بروز خطا دارد. همه این فعالیت‌ها در کنار هم در جهتی پیش می‌روند که شرکت‌ها را از نظر مالی در وضعیتی مطلوب نگه داشته و آن‌ها را از ورشکستگی دور نگه دارند. چنانچه هر یک از امور، به دست افراد کاردان سپرده نشود، خسارت وارده می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. به دلیل اهمیت این موضوع، در ادامه با معتبرترین شرکت حسابداری آشنا خواهید شد.

 

اینفوگرافیک خدمات حسابداری

معتبرترین موسسه خدمات حسابداری

همان‌طورکه در متن خواندید، اهمیت امور مالی در هر شرکت امری بدیهی و انکار نشدنی است. حال شما به‌عنوان مدیر یک مجموعه، آیا می‌توانید کار را به دست افرادی بسپارید که از کیفیت کار آن‌ها مطلع نیستید؟ طبیعتا خیر‌. برای آنکه بتوانید آرامش و ثبات را در مجموعه‌تان حفظ کنید، باید از یک تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات حسابداری کمک بگیرید.

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان یکی از معتبرترین‌های این حوزه است که با ارائه انواع خدمات حسابداری می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشرفت شرکت‌ها داشته باشد. می‌توانید برای دریافت مشاوره مالی، مالیاتی و حسابداری نیز از تراز محاسب کیان کمک بگیرید. این شرکت، سال‌هاست با فعالیت در حوزه حسابداری توانسته تجربه زیادی را کسب و در این حیطه به جایگاه خوبی دست‌ یابد. ارائه خدمات حرفه‌ای برای شرکت‌های بزرگ، ضمانتی بر کیفیت بالای موسسه تراز محاسب کیان است.

کلام آخر

در این مقاله ضمن آشنا شدن با انواع خدمات حسابداری، شرکت تراز محاسب کیان را به‌عنوان معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین این حوزه شناختید. با مراجعه به وبسایت این شرکت حسابداری می‌توانید از انواع خدمات آن‌ها آگاه شده و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

چرا از شرکت خدمات حسابداری استفاده کنیم

یکی از ویژگی های اصلی مدیران موفق این هستش که تمرکز خودشون رو بر روی کارهای تخصصی هزینه می کنند و امور مالی و مسائل حسابداری خود را به افراد کاربلد و حرفه ای برون سپاری میکنند.  شرکت حسابداری تراز محاسب کیان با بیش از ۲۰ سال سابقه در  زمینه خدمات حسابداری و مشاور مالی در همه حال در کنار مدیران می باشد و مشغله سنگین امور مالی و حسابداری را حمل می کند با گزینش حرفه ای ترین ها در این زمینه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان حسابداری تراز محاسبه کیان بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره مالی تماس بگیرید

۰۹۱۲۲۷۰۳۲۸۰ آقای بیک زاده
۸۸۷۳۶۳۵۸
۸۸۵۲۳۴۸۷

لیست انواع خدمات حسابداری در تهران

مشاوره مالی مشاوره مالیاتی

 

خدمات حسابداری به فعالیتهای کلی و بسیار جزئی از مسائل مالی میباشد که توسط شرکت حسابداری به شما ارائه می شود.

در انجام رسانی خدمات حسابداری به همه امور مالی اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی می شود  و خدماتی مثل تصحیح حساب ها،  برطرف کردن نواقص،  ایراد های مالی ،ارائه گزارش های مالی تجزیه و آنالیز حسابهای مالی و کارهایی دیگر از این دست انجام میشود

 خدمات حسابداری و مالی زمینهای بسیار بزرگ است و نمیشه آن را محدود به چند فعالیت خاص کرد برخی از این خدمات در بعضی از شرکت ها به شکل رایگان انجام میشود که بیشتر برای آشنایی شما با حالت فعالیت  شرکت حسابداری است

   باید در انتخاب شرکت حسابداری  که برای  امور مالی و دریافت مشاوره مالی مشاوره مالیاتی که قصد برون‌سپاری کنید  کمی دقت کنید و حتماً شرکتی را انتخاب کنید که تجربه و تخصص کافی را برای انجام این کار داشته باشد.

 در اینجا برای شما انواع خدمات حسابداری و مالی را توضیح دادیم.

انواع خدمات حسابداری

خدمات حسابداری برای شرکت های مختلف به چهار دسته خلاصه می شود

  • خدمات مشاوره حسابداری مشاوره مالی مشاوره مالیاتی

 برخی از کسب و کارها یک تیم حسابداری برای خود دارند اما برای بالا بردن کیفیت از مشاوره استفاده می کنند این خدمات در زمینه های زیر قابل استفاده است:

  • استخدام نیروی جدید در قسمت حسابداری
  • صورتحساب و آمارهای مالی شرکت بررسی و تجزیه تحلیل مدیریت مالی
  • امور سازمان تامین اجتماعی و مالیاتی
  • خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری

در این نوع از خدمات با بررسی نیازهای حسابداری حرفه مد نظر سیستمهای مالی متناسب با آن راه اندازی می شود برای مثال

  • برنامه نویسی نرم افزار حسابداری و همراه ارتقا و پشتیبانی
  • ایجاد بخش حسابداری در کارهای جدید
  • ساخت سیستم انبارداری حرفه ای
  • خدمات اجرایی در حسابداری

 در این حالت به طور کامل مسائل مالی و شرکتی خودتان را برون‌سپاری می‌کنید که این بر عهده شرکت ارائه کننده خدمات حسابداری و مالی می باشد.

  • خدمات اجرایی به شکل معمول به حالت مشاوره فنی و همینطور پشتیبانی نیز می باشد

برای مثال

  • تکمیل خدمات حسابداری و مالی
  • تنظیم صورتهای حساب مالی
  • تنظیم صورتهای حسابرسی
  • ارائه خدمات مالی در زمینه همکاری با شرکتها
  • ایجاد برنامه منسجم برای پرداخت حقوق کارمندان

خدمات چند جانبه حسابداری به صورت کامل

  در این حالت از خدمات حسابداری که مشمول کلیه خدمات مالی می باشد یک شرکت از جزئی ترین تا کلی ترین مسائل  امور مالی را انجام میدهد

  • ارائه کننده خدمات مالی به طور جامع در زمینه حسابداری
  • انجام تمام امور مالی و حسابداری شرکت

 خدمات حسابداری نرم افزار

بعد از آن که به صورت دستی سیستم مالی طراحی شد نرم افزارهایی بر اساس خواص شرکت طراحی  یا انتخاب می شود تا  تا با سرعت بالا و به حالتی اتوماتیک اجرا شود

بعد از آن اطلاعات شرکت در آنها ثبت می شود و همین طور حالت کار نرم‌افزاربه کارمندان مربوطه آموزش داده می شود .

یکی از موارد مهمی که در انتخاب شرکت حسابداری باید مد نظر داشته باشید قیمت مناسب و منصفانه است که این شرکت برای خدمات حسابداری لحاظ می کند.

به این دلیل که خدمات حسابداری هر شرکت می‌تواند متفاوت باشد پس نمی‌توان قیمت ثابتی برای این خدمات معین کرد. ما سعی می کنیم درشرکت تراز محاسبه کیان برای رضایت مشتریان خود قیمت ها را منصفانه ارائه بدهیم.

تعریف خدمات مالی و مشاوره مالی مشاوره مالیاتی

خدمات مالی قسمت بزرگی از خدمات حسابداری را احاطه می کند و مهمترین آنها می باشد به همین دلیل نیاز دارد تمرکز ویژه‌ای به آن اختصاص داده شود.

برای دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید

 انواع خدمات مالی و حسابداری

 موسسه های حسابداری خدمات گوناگونی را ارائه می دهند به شکل خلاصه بعضی از آنها را عنوان می کنیم:

  • حل اختلاف مالی
  • ارائه مدارک به بانک برای گرفتن وام
  • مکانیزه بودن صورتحساب ها رسیدگی به حقوق کارمندان
  • جلوگیری از ورشکستگی شدن شرکت

 تنظیم و تدوین گزارش معاملات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیاتهای مستقیم

از اصلی ترین اسناد مالی شرکتها در جمهوری اسلامی ارائه گزارش خرید و فروش فصلی یا ماده ۱۶۹ مکرر می باشد برای ایجاد عدالت مالیاتی در قوانین مالیاتی کشور لحاظ شده است.

 براساس ماده ۹۵ تمام اشخاص حقیقی و حقوقی الزاماً همه تراکنش های مالی مانند اطلاعات صورتحساب و همچنین شماره اقتصادی و غیره را در صورت معاملات فصلی باید لحاظ بکنند .

در پایان هر فصل این صورت حساب ها بررسی می شود

بر اساس این قانون صاحبان کسب و کارها و افراد حقوقی باید در نظام مالیاتی ثبت نام کرده و به سازمان مالیاتی صورتحساب معاملات خود را ارائه کنند

 در صورت ارائه ندادن صورتحساب کسب و کارها باید جریمه معادل با ۲ درصد مبلغ معامله پرداخت کند.

مالیات فعالیت موسسات و مالیات های تکلیفی

 مالیات فعالیت و مالیات های تکلیفی از اصلی ترین راه های تامین هزینه های هرارگان اجرایی در کشور می باشد مالیات فعالیت شکل مستقیم به توسط سازمان امور مالیاتی از سود خالص اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت میشود

به طور مستقیم  به توسط سازمان امور مالیاتی مالیات های تکلیفی دریافت نمی شود مثل مالیات در فیش حقوقی به جای آن اشخاص حقیقی و حقوقی مالیات را دریافت کرده و به عنوان واسطه به سازمان امور مالیاتی ارسال می کند

  ثبت نام و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده

اظهار نامه مالیاتی :

  • یک کارنامه مالی که هر سال اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول مالیات هستند باید آن را پرداخت کنند اظهارنامه مالیاتی می باشد

شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی ثبت نام کرده و نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام کنید و کد رهگیری خودتان را دریافت کنید، از جمله خدمات حسابداری می توان به همین

  • ثبت نام ارسال و پرداخت اظهارنامه مالیاتی اشاره کرد
  • تهیه گزارش های صورت معامله های پایان فصلی و ارسال آن ها برای اداره امور مالیاتی

 به گروه های بند الف و ب در ماده ۱۶۹ ارسال گزارش تعلق می گیرد

تهیه گزارش صورتهای معامله‌های شرکتهای شامل ارائه گزارش های فصلی یکی از خدمات موسسه های مالی و حسابداری می باشد که به صورت فصلی هر سه ماه یک بار و فرستادن آنها در پایگاه اینترنتی اداره امور مالیاتی است

 اگر بعد از اتمام یک فصل تا یک ماه بعد از آن ارسال نشود شرکت جریمه می شود

 یک جریمه می تواند شامل درصدهای متفاوتی از وجه یک معامله باشد

تنظیم و ارسال مدارک روزنامه و دفتر کل و مدارک مرتبط به درآمد و هزینه ها

بر اساس قانون ۶ ماده تجارت نوشتن دفتر کل و روزنامه دارایی و کپی لازم است ، مقررات و شرایط دفاتر قانونی گوناگون با یکدیگر متفاوت می باشد همه رویداد های مالی حسابداری و به حالت کلی تمام معاملات باید در دفتر کل و روزنامه ثبت شود.

در دفتر درآمد و هزینه دفتر، مشاغل تمام درآمدها، هزینه ها خرید فروش،  دارایی‌های قابل استهلاک باید ثبت شود و از آنجایی که تنظیم درست این اسناد و مدارک مناسب با معیارهای حسابداری کار ساده ای نیست و همچنین اگر مطابقت نداشته باشند محروم شدن از معاف شدن مالیات و تخفیف مالیاتی می شود یکی دیگر از خدماتی که یک موسسه خدمات مالی و حسابداری ارائه می‌کند تنظیم این مدارک است.

خدمات حسابداری مالی

تراز محاسب کیان با ارائه خدمات بهینه حسابداری به شرکت های اقتصادی و شرکت های زیادی خدمات حسابداری ارائه می دهد که  از جمله خدمات ارائه شده : تحلیل و بررسی، تهیه ترازنامه، مدیریت حساب ها، تهیه دفاتر قانونی، انجام کارهای اداری و پرسنلی، مشاوره در زمینه مالیاتی و مالی و مشاوره حسابرسی می باشد.

 

خدمات مشاوره حسابرسی

تراز محاسب کیان احاطه کامل بر قوانین مرتبط به امور مالی و مالیاتی دارد تا به مشتریان خود در این زمینه، مشاوره اختصاصی واطمینان خاطر دهد و تمام امور مرتبط به واحد مالی آنها را تضمین کند از مشاوره های حسابرسی تا مشاوره امور مالیاتی و مالی همگی در تراز محاسب کیان انجام پذیر است برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

شرکت خدمات حسابداری تراز محاسب کیان

 

خدمات اداری و پرسنلی شرکت حسابداری تراز محاسب کیان

ارائه خدمات این شرکت در خصوص امور اداری و پرسنلی شامل ثبت نام بیمه ای، تهیه و ارسال لیست بیمه،  تنظیم و منعقد کردن انواع قرارداد کارمندان، حضور و غیاب، تهیه ثبت و تنظیم کارکرد پرسنل، کارت زنی، محاسبه جمع کاری و تعطیلات ، پرداخت حقوق پاداش به شکل ماهیانه به انجام رساندن امور کارگزینی و مسائل دیگری از این دست میشود و کسب و کارهایی که طرف قرارداد ما در موسسه حسابداری تراز محاسب کیان هستند می توانند از مشاوره کارشناس ها  استفاده کنند.

 

شرکت تراز محاسب کیان  متعهد است که با همکاری حسابداران حرفه ای تراز محاسب کیان خود در مسیر رسیدن به هدف مدیران کسب و کارها در زمینه مالی و مالیاتی, آپدیت اطلاعات حسابداری, تهیه و ثبت سریع گزارش های مالیاتی و مالی و پاسخ به همه درخواست های به حق صاحبان کسب و کارها بر اساس آخرین روش ها و تکنیک های روز علم حسابداری در ایران و جهان و مشاوره مالیاتی که شکلی جدید را از ارائه خدمات به مدیران کسب و کار ها و صاحبان آن بر اساس مشتری مداری و تعهد اخلاقی هدف گذاری کرده ایم ارائه دهد.

 

ویژگی هایی که  تراز را با شرکتهای دیگر متمایز می کند و باعث اینکه یک شرکت حسابداری حرفه ای و مطمئن و کاربلد در زمینه خدمات حسابداری محسوب شود :

داشتن تیمی حرفه ای و کاربلد در زمینه حسابداری

 

مسئولیت پذیری اعضای مجموعه بدون تعهد عمل رساندن با کیفیت امور مالی و مالیاتی

که باعث ایجاد شدن خیالی راحت در مدیران مشاغل می شود.

 

مشاوره مالیاتی در زمینه مالیات عملکرد شرکت ها مالیات تکلیفی ارزش افزوده

دریافت گواهینامه ارزش افزوده

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی

تنظیم گزارشات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر

تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل

مووسه حسابداری در تهران ترا محاسب کیان

 خدمات حسابداری و مالی

تهیه نرم افزار حسابداری و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی

نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد

سامان دادن و به روزرسانی کردن حساب های موفق در کسب و کار شما

بستن حسابها و تهیه صورتهای مالی

انجام حسابداری شرکت های بازرگانی شرکتهای پیمانکاری شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاه ها

اعزام حسابدار در سطوح مختلف بر اساس نیاز شرکت به صورت پروژه ای تمام وقت یا پاره وقت

خدمات شرکت حسابداری

کنترل حسابهای شما به شکل ممتد

تهیه گزارش های مالی میان دوره و سالانه تهیه صورت های مالی

انجام خدمات مالی توسط کارشناسان حسابداری حرفه ای و مجرب و خدمات مالیاتی با ضمانت کاری و تعهد

ثبت اسناد و مدارک و همچنین بایگانی اسناد به شکل مکانیزه و سیستمی

 

 امور مالیاتی

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات و ثبت در سامانه اداره مالیات بر ارزش افزوده

تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی در سازمان امورمالیاتی

مشارکت در دفاعیه مالیاتی پیگیری پرونده های مالیاتی

تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد در سامانه امورمالیاتی

 

مشتریان شرکت  حسابداری تراز محاسب کیان

شرکت های توروگردشگری

شرکت های بیمه

تولیدی

پیمانکاری

بازرگانی

خدماتی

تبلیغات

حسابداری شرکت بیمه

شرکت کارگزاری بیمه به دلیل انواع خدماتی که ارائه میدهد به حسابدارانی نیاز دارد که از آیین نامه بیمه اطلاع داشته باشند و بر اساس آن بهترین برنامه ریزی را برای سیستم حسابداری شرکت بیمه ای تنظیم کنند یک حسابدار در شرکت بیمه باید به خصوصیات کسب و کار مرتبط با آن و راه های بنگاه داری در کارگزاری مسلط باشد توانایی تطابق با استانداردهای حسابداری قانون مالیاتی کشور را و همینطور ثبت و نگهداری حساب های شرکت را به شکلی استاندارد و درست به عمل برساند.

 

حسابداری شرکت های تولیدی

افزون بر به عمل رسانی کارهای حسابداری که برای هر بنگاه اقتصادی مهم و لازم هست محاسبه بهای تمام شده برای شرکت های تولیدی اهمیت زیادی دارد. محاسبه صحیح قیمت تمام شده ,مدیران واحدهای تولیدی را در راه درست کسب و کار قرار می دهد.

 

حسابداری شرکت بازرگانی

کارهای شرکت بازرگانی بر مبنای خرید و فروش جنس و کالا میباشد مشخص کردن مقررات و قوانین مالیاتی و رعایت مسائل بیمه قراردادها باعث می شود بیشتر از آنچه که قانون تعیین کرده پرداخت نکنید.

 

چرا باید مسائل مالی و حسابداری خود را به یک شرکت حسابداری بسپارید

خودتان را وارد مسائل حسابداری نکنید شما مسائل مهمتری واسه انجام دادن دارید زمانی که برای ما مسائل حسابداری میگذارید رو برای پیشرفت کسب و کار بگذارید بر اساس استانداردهای حسابداری گزارش مورد نیاز شما را استخراج می کنیم.

مسائل مالی  سردرگم  کننده هست، بنابراین اجازه دهید که مسائل مالیاتی را ما برای شما حل کنیم.

 

شرکت هایی که در حال توسعه هستند بیشتر اوقات به جایی میرسند که نیاز به مشاوره مالیاتی دارند اما داشتن یک حسابدار خوب تمام وقت هزینه بسیار زیادی دارد موسسه حسابداری تراز محاسب کیان این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه مناسب تر  و پایین تری این مسئله را حل کنید.

با ارائه گزارش های مالیاتی شما می توانید مشخصه های کاری کلیدی خود را ارتقا دهید هزینه های خود را بهبود دهید اگر تا الان به خاطر هزینه های زیاد یک حسابدار تمام وقت اقدام به استخدام حسابدار نکرده اید،  بهتر است از حسابداری ما که با مزایا و گزارشات و تحلیل های حسابداری حرفه ای تری برخوردار هست استفاده کنید.

اگر شرکت شما تازه تاسیس هست و توانایی نصب سیستم های حسابداری را ندارید، ما برای شما بهترین سیستم حسابداری مورد نیاز را راه اندازی میکنیم و از اطلاعات بکاپ گرفته و هر زمان که نیاز داشته باشید آن را در اختیار شما قرار می دهیم در ضمن برای این کار هزینه اضافه از شما گرفته نمی شود و امنیت اطلاعات شرکت محفوظ خواهد ماند.

 

مواجه شدن با مسائل مالیاتی, دلهره آور و شک برانگیز است  ارائه اطلاعات غلط و عدم درک شدن مسائل اساسی مالیاتی و مالی باعث میشود هزینه های زیادی را برای این کار بپردازید پس بهتر است که این کار را به  شرکت تراز محاسب کیان بسپارید.

 

شرکت ما به شما در جلسه حل اختلاف مالیاتی و همچنین مواجه با ممیزان حسابرسان کمک می کند و لوایح شرکت را ارائه می دهد.

اطلاعات مالی  شرکت شما در جای امنی ثبت ، نگهداری ، پردازش و محفوظ می ماند و باعث میشود کسی به اطلاعات شما در شرکت دسترسی نداشته باشد و همچنین از آن  هر روز پشتیبان گیری می شود.

سپردن امور مالی شرکت به شرکت حسابداری باعث می شود در هزینه‌های شما صرفه جویی شود و کاهش پیدا کند.

نظارت بر اسناد و اطلاعات شما توسط حسابداران تراز محاسب کیان که به قوانین مالیاتی تسلط دارند این اطمینان را به شما می دهد که اظهارنامه مالیاتی و مسائل مالیاتی شرکت درست تهیه شود

 

ارائه خدمات مشاوره ای  در امور مالیاتی

مشاوره مالیاتی در زمینه پرونده های در گردش مالیاتی

مشاوره مالیاتی به شرکتهای تازه تاسیس

مشاوره مالیاتی جهت جلوگیری از جرائم مالیاتی

ارائه راهکارهای مالیاتی جهت بهره مندی از معافیتهای مالیاتی

تدوین چارت مالی جهت بهینه سازی سیستم حسابداری

انواع مشاوره مالی جهت بهبود و پیشرفت مالی شرکت

مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی و سرمایه گذاری

انجام مراحل دریافت کد بیمه تامین اجتماعی جهت کارگاه و شرکت ها

انجام مراحل ثبت نام پرسنل در تامین اجتماعی جهت دریافت کد بیمه

تنظیم وارایه لیست بیمه پرسنل به تامین اجتماعی در پایان هرماه

مشاوره و پیگیری جهت دریافت بیمه مسئولیت مدنی کارفرما

مشاوره و پیگیری جهت دریافت بیمه تکمیلی پرسنل

مشاوره و پیگیری جهت دریافت بیمه آتش سوزی

 

انواع خدمات حسابداری و مالی

در دنیای امروز گسترش فعالیت های اقتصادی و مالی در داخل کشور و در عرصه بین المللی منجر به ظهور نیازهای مختلف در بازار کار و سرمایه و سرمایه داران شده است شرکت ها و افراد در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات دقیق و استفاده از استراتژی های مناسب برای بررسی دارند کنترل و ثبت خواسته های مالی خود را. در گذشته-در هر سازمان دولتی یا شرکت های خصوصی بخشی به عنوان واحد حسابداری در نظر گرفته می شد و وابسته به وسعت و حجم کار افراد به عنوان کارشناسان مالی و حسابداران در این واحد فعالیت می کردند-اما امروزه با تغییرات زیادی در نوع فعالیت و نحوه فعالیت شرکت ها و موسسات مختلف.این معمولا برای بررسی فعالیت های مالی برون سپاری می شود. تغییر نیازها در طول زمان منجر به وجود مجموعه تحت نام شرکت حسابداری و با تکیه بر دانش خود را تجربه و تخصص برای انجام تمام وظایف مربوط به حسابرسی, امور مالی و مالیاتی به شیوه ای خاص.یک روش بسیار دقیق و در حالی که ایجاد تعامل با متخصصان در این زمینه خواهد بود.اطمینان لازم را ایجاد می کند که کارفرمایان شغل خود را کاملا انجام می دهند.

مراجعه به یک شرکت حسابداری و تفویض امور مالی بهen منجر به این واقعیت می شود که در جلسات برگزار شده برای هماهنگی رویه های کاری-صاحبان سرمایه اطلاعات جدیدی در مورد حسابرسی و امور مالیاتی کسب کرده اند-و می توانند با بهره مندی از اطلاعات معتبر و به روز بهترین تصمیمات را بگیرند. ما به عنوان یک شرکت حسابداری و حسابرسی فعال در ایران افتخار می کنیم که همواره توانسته ایم در بهبود کیفیت اطلاعات مالی و همچنین توسعه و بهینه سازی سیستم های مدیریتی گام مثبتی برداشته و مشاور خوبی برای متقاضیان ارجمند باشیم و در این راستا خدمات زیر را با بهترین کیفیت و بالاترین سطح تعهد و تضمین برای صاحبان مشاغل تهران و کرج انجام دهیم.

خدمات حسابداری

ما از نیروهای مجرب و باتجربه استفاده می کنیم-کلیه امور مربوط به حسابداری مربوط به انواع شرکت ها-سهامی خاص-با مسوولیت محدود-تعاونی و…. کارخانه ها و….. برای این منظور می توان یک حسابدار-مدیر و مشاور مالی-را به صورت نیمه وقت و تمام وقت به مراکز ذکر شده ارسال کرد. از جمله مواردی که در زمینه حسابداری ارا ورد خواهد بود عبارتند از:

تهیه و تشکیل پرونده اظهارنامه مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده, تنظیم دفاتر یک و غیره قانونی. از ثبت اسناد و تهیه مالی اسناد, ناقص, گزارش محاسباتی و مالی, طراحی من, ترجمه و تبدیل مالی ( انگلیسی – انگلیسی )

خدمات حسابرسی و نظارت مالی

یکی دیگر از خدمات شرکت حسابرسی خدمات حسابرسی اقتصاد غار است که در دو حوزه داخلی و مالی انجام می شود. در این فرایند ما به طور خاص درصد کار را بررسی و ارزیابی می کنیم-متنوع بودن منابع درون سازمانی و هدف نهایی افزایش کارایی و استفاده بهینه از امکانات در سازمان است که در نهایت خطر عملکرد و عملیات سازمان یا موسسه را کاهش می دهد. حسابرسی صورتهای مالی-حسابرسی داخلی – بررسی اجمالی صورتهای مالی-حسابرسی مالیاتی-حسابرسی عملیاتی و همچنین اجرای روشهای توافق شده برای رسیدگی به حسابها یا صورتهای مالی،
گزارش حسابرسی مالی شرکت به بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای دریافت وام و تسهیلات یا شرکت های کارفرمای دولتی،
پذیرش مسوولیت بازرسی قانونی برای شرکتهایی که ملزم به تعیین بازرس قانونی مطابق با مفاد قانون تجارت هستند.
انجام عملیات حسابرسی خاص.
مشاوره مالی و مالیاتی
مشاوره مالیاتی در رابطه با مالیات عملکرد شرکت ها ta مالیات بر عوارض و همچنین مالیات بر ارزش افزوده مالیات،
تهیه و تکمیل اظهارنامه مالیاتی (عملکرد و بازده مالیات بر ارزش افزوده)،
تهیه لوایح اعتراضی و دفاع مالیاتی به منظور دستیابی به حقوق مالیاتی شرکت ها و حضور مدیران موسسه در تابلوهای حل اختلاف مالیاتی و سایر ارکان عالی دادرسی،
پیگیری و بازپرداخت اضافه پرداخت ها (درخواست های مالیاتی) شرکت های پیمانکاری (پیش پرداخت های مالیاتی) از اداره مالیات،
مشاوره مالی در مورد طراحی یا بهینه سازی سیستم های مالی و تهیه و تدوین کنترل های داخلی و همچنین let نامه ها و دستورالعمل های مالی مورد نیاز شرکت ها .

خدمات حسابداری مالیاتی

راهنمایی و اموزش لازم در خصوص حل مشکلات حقوقی و کلیه موارد مربوط به مالیات ( املاک و مستغلات و غیره. فروشگاه, ارث, حقوق و درامد, اشخاص حقیقی و حقوقی و انحلال شرکت) یکی دیگر از زمینه های فعالیت شرکت حسابداری تراز محاسب کیان است و در این صورت امکان پاسخگویی به سوالات متقاضیان از طریق تلفن نیز وجود خواهد داشت. در صورت تمایل می توانیم یکی از کارشناسان مالیاتی خود را برای ارزیابی شرایط موجود بفرستیم و راهنمایی های لازم را برای مکان اعلام شده توسط شما فراهم کنیم.

خدمات مشاوره مالی و حسابداری

پس از بهره گیری از مشاوره, تجربه و دانش دیگران می تواند یک راهنمای خوب برای شروع و یا ایجاد تغییرات مثبت در وظایف مختلف.بازار کار و سرمایه از این قاعده مستثنی هستند و یکی از اسرار موفقیت استفاده از مشاوران مالی است. به این ترتیب می توانید به یک برنامه خاص برای بهینه سازی و ایجاد یک سیستم یکپارچه در هر زمینه ای که در امور اقتصادی مربوط به تجارت خود فعال هستید از جمله حسابداری-مالیات و سایر موارد مالی دست پیدا کنید.

نرم افزار خدمات حسابداری (مکانیزه)

با توجه به اینکه امروزه اکثر سیستم ها از حالت دستی به حالت مکانیزه تغییر کرده اند و اغلب از طریق رایانه ها و نرم افزارهای تخصصی انجام می شوند-تجهیز شرکت ها و سازمان ها به چنین ابزاری برای انجام امور محاسباتی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است-ما سعی خواهیم کرد جدیدترین و به روزترین نرم افزار مالی و حسابداری و از مرحله مشاوره تهیه کنیم .طراحی به نصب و پشتیبانی و how نحوه استفاده از نرم افزار با شما.

احساس جامعه اقتصادی و نیاز به مشورت و مشاوره مدیران دور بینی برای پیشرفت در واقع اولین دلیل ثبت شرکت “تراز محاسب کیان ”بود. در ۱۱۰۰ تیمی از کارشناسان فعال در حرفه حسابداری و مدیریت  برای پاسخگویی به نیاز روزافزون مجموعه های اقتصادی به دنبال پر کردن شکاف ها هستند مسا مالی حسابداری و مالیاتی هرچند کوچک به کشور ما کمک می کند.

“شرکت حسابداری,تراز محاسب کیان”, فعالیت موسسه, با توجه به قوانین خود, و غیره., انجام تمام advice و مشاوره., و غیره., حسابداری, مدیریت و مالیات از جمله: بازرسی قانونی, انجام دادن, رسیدگی و بررسی حساب, اسناد, و گزارش های مالی, و غیره., تجزیه و تحلیل و استقرار سیستم کنترل و مدیریت داخلی, ویرایش حساب, و تهیه صورتهای مالی و گزارش های مالی و مدیریت, تنظیم اعلامیه مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده. فراهم می کند که مشاوره مالی و مالیات, و غیره., انجام بررسی, به خصوص مالی و …

این موسسه از زمان شروع فعالیت تا کنون با تکیه بر دانش و سالها تجربه کار با مدیران و کارکنان حرفه ای و غیره. به طیف گسترده ای از شرکت ها و خارجی, که در بخش های مختلف اقتصاد, از جمله خدمات, مهندسی, و غیره. پیـمانکاری, و غیره. تولیـدی و صنعتـی, و غیره. بازرگــانی, و غیره., هستند: مشاوره, نشریات و . . . درگیر در فعالیت های که خدمات مالی مختلف مانند شده اند: حسابداری, حسابرسی, ویرایش حساب, و غیره. ایجاد و بهینه سازی سیستم های موجود مالی, مشاوره, مالی, مالیات, و غیره. به شرطی که. . . .

انجام کلیه خدمات حسابداری شرکت ها و مشاغل-گزارش معاملات فصلی-اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده-اظهارنامه مالیاتی – تهیه گزارش های مالی امروز کسانی که روزانه در طولانی مدت موفق می شوند اطلاعات مالی خود را در دست داشته و نتیجه تصمیمات خود را به روز می بینند, و این عمل فقط با ایجاد سیستم حسابداری و کنترل های داخلی امکان پذیر است .مدیران موفق مدیرانی هستند که به امور مالی خود اهمیت می دهند و استفاده از خدمات مالی را به عنوان یک سرمایه گذاری می دانند.خدمات متخصصان و کارشناسان این مجموعه…

مشاوره مالی و اقتصادی شامل :

  • ثبت هرنوع هزینه به تفکیک و قابل گزارش براساس هزینه های انجام شده
  • ثبت فاکتورهای خرید و فروش ، ثبت هرگونه عملیات بانکی، وجه نقد و ارایه گزارشهای مربوطه
  • ثبت و کنترل تنخواه
  • ثبت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و…
  • ثبت اجاره ماهیانه
  • ثبت وجوه نقد دریافتی و پرداخت شده ثبت وکنترل چکهای پرداختی و دریافت شده و اعلام وضعیت سررسید چکها در تاریخهای مورد نظر
  • ورود اطلاعات ماهیانه ، محاسبه و تنظیم حقوق ماهیانه پرسنل به همراه  لیست مربوطه جهت پرداخت حقوق
  • تهیه گزارشات خرید و فروش فصلی
  • تهیه گزارش مالیات بر ارزش افزوده هردوره
  • کنترل و بستن حسابهای موقت ودائم در پایان هرسال مالی و صدور سند اختتامیه

درباره موسسه مالیاتی شرکت حسابداری در تهران تراز محاسب

شرکت حسابداری در تهران حساب به عنوان یک مجموعه خدمات مالی با رویکرد تازه در زمینه های گوناگون امور مالی فعالیت خود را آغاز نموده است. از دید ما، موفقیت مشتری ضامن موفقیت و توسعه ماست، از همین رو خود را به موفقیت آنان در محیط رقابتی کسب و کار متعهد می دانیم.

هر یک از فعالیت های گروه خدمات مالی شرکت حسابداری در تهران حساب توسط مدیران باتجربه و کارآزموده ای مدیریت و سازماندهی گردیده که البته هدف آنها، ارائه فاکتور رسمی و خدماتی صحیح و اثربخش به مشتریان می باشد. ما با در اختیار داشتن توانایی ها و امکانات گسترده در حوزه های مالی توانسته ایم انتظارات مشتریان خود را با کیفیت بالا و متمایز برآورده نماییم ، موسسه خدمات مالی و حسابداری تراز محاسب کیان حساب با پشتوانه نیروی انسانی کار آزموده و متخصص در همه رده های مالی همه موانع و مشکلات مالی مشتریان را مرتفع ساخته است

تکالیف مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی

تیم حرفه ای ما

 

تیم حرفه ای و منسجم خدمات مالی شرکت حسابداری در تهران حساب مفتخر است با استفاده از پرسنل با سابقه کار در حرفه مالی و مسلط به استاندارد های حسابداری و قوانین مالیاتی هرگونه موانع مالی ، مالیاتی و بیمه ای را مرتفع نماید…

شرکت حسابداری تراز محاسب

 

ما مفتخریم با پشتوانه به سرمایه های انسانی و با دانش خود یک به یک موانع راه پر فراز و نشیب در حرفه مالی و مالیاتی را کنار زده و چشم انداز روشنی در این زمینه بسازیم و قله ای که امروز برفراز آن ایستاده ایم گواه این مدعاست…

حسابدار اپ

 

خدمات مالی شرکت حسابداری در تهران حساب حامی اولین و تنها اپلیکیشن مشاوره مالی همراه کشور برای استفاده مدیران، حسابداران، دانشجویان و … می باشد که کلیه افراد براحتی میتوانند سوالات خود را مطرح و در کوتاه ترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

خدمات مالی ارائه شده

کانورت اسناد حسابداری

کانورت اسناد حسابداری |شرکت حسابداری در تهران حساب – تبدیل اسناد حسابداری – کانورت حساب – انتقال اطلاعات حسابداری – تبدیل اسناد موقت و دائم – جابجایی حساب – تغییر اطلاعات نرم افزار حسابداری – انتقال اطلاعات از یک نرم افزار حسابداری به یک نرم افزار حسابداری دیگر

اپلیکیشن مشاوره مالی آنلاین (رایگان)

با پیشرفت تکنولوژی گوشی های همراه و دینای اینترنت که منجر به تخصصی شدن خدمات گردید که رفته رفته مردم بجای استفاده کامل از مروگر ها دوست داشتند که خدمات سایت های مورد علاقه خود را بدون وقت گرفتن های لود شدن…

تحریر دفاتر

یکی از دغدغه های حسابداران و مدیران در جلسات مالیاتی، وجود اشتباه در دفاتر قانونی شرکت خود می باشد اشتباهی که ناشی از خسته گی ، کم تجربه گی تحریر کننده، دانش فنی پایین ، عجله و … می باشد به همین علت شرکت حسابداری در تهران حساب با دایر نمودن واحد مختص تحریر دفاتر، برای همیشه این…

اظهار نامه مالیاتی

اظهار نامه مالیاتی , نحوه ی ارائه ی اظهارنامه مالیاتی , محاسبه مالیات در ایران, فرم اظهارنامه مالیاتی , شیوه ی ارائه ی اظهارنامه به صورت خود اظهاری می باشد

شرکت حسابداری

در چند سال اخیر تعداد شرکت های حسابداری بخصوص در شهر تهران افزایش چشم گیری یافته، و متاسفانه حتی دیده شده حسابداران کم تجربه هم اقدام به راه اندازی دفاتر حسابداری می نمایند که مسلما باعث بروز مشکلاتی برای مشتریان خود می شوند؛ موردی که متاسفانه برخی از مدیران …

مشاوره مالی

مشاوره خدمات مالی رایگان | مشـاوره نـرم افزاری و سـخت افزاری . مشاوره مالی چیست ؟ چه زمان به مشاوره مالی نیاز پیدا میکنیم . قیمت انواع مشاوره

مشاوره مالیاتی

یکی از خدمات شرکت حسابداری در تهران حساب ، ارائه ی مشاوره مالیاتی و اصلاح رویه و حسابهای حسابداری به مشتریان محترم می باشد و اگر تمایل به استفاده از این مشاوره دارید، فقط کافی است که از طریق شماره های موجود در سایت، با ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. از آنجایی که اهمیت و ضرورت رسیدگی به وضعیت مالی کسب و کارهای مختلف…

خدمات حسابرسی

خدمات حسابرسی فرایندی است که کلیه عملیات های مالی و اسناد مربوط به آنها مورد بازبینی و بررسی و رسیدگی قرار می گیرد تا هر گونه مغایرت و خلا ناشی از نقص مدارک و عملکرد مشخص شده و تدبیری برای آن انجام شود . گاهی رسیدگی به این حساب ها به صورت داخلی و توسط کارشناسان خود شرکت انجام گرفته که هدف آن گزارش دهی به مدیران ارشد و…

  • ثبت نام و دریافت کد اقتصادی جهت شرکتها
  • ثبت نام درسامانه اداره امورمالیاتی جهت تکمیل مراحل کد اقتصادی (حقیقی و حقوقی)
  • ثبت نام ودریافت دفاتر قانونی
  • ثبت نام در سامانه امومالیاتی جهت اظهارنامه مالیات برارزش افزوده
  • تنظیم و ارایه لیست مالیات حقوق پرسنل جهت اداره امورمالیاتی در پایان هرماه
  • تنظیم مالیات اجاره ماهیانه و ارایه به اداره امورمالیاتی
  • تنظیم و ارایه اظهارنامه مالیات و عوارض برارزش افزوده بصورت سه ماهه
  • تنظیم و ارایه گزارش خرید وفروش فصلی در سامانه امورمالیاتی بصورت سه ماهه
  • تنظیم مالیات براساس تبصره ۸۶ قانون مالیاتهای مستقیم( اشخاص حقیقی)
  • تحریردفاترقانونی
  • تنظیم و ارایه اظهارنامه عملکرد مالی
  • امکان ارایه گزارش سود یا زیان فعالیت انجام شده ( بصورت دوره ای )
  • تهیه و تنظیم صورتهای مالی
  • تجزیه وتحلیل حسابها و نسبت های مالی (بصورت دوره ای)
  • تنظیم صورتجلسات مجمع شرکتها و ثبت آگهی در اداره ثبت شرکت ها
  • انجام مراحل دریافت آگهی ها در روزنامه رسمی و روزنامه های کثیر الانتشار

مقدمه ای بر خدمات حسابداری

خدمات حسابداری دنیای امروزی وابسته به اطلاعات و سرعت در انتقال اطلاعات می باشد که هر میزان این اطلاعات طبقه بندی  مناسب تر و دسترسی به آن آسان تر باشد، تحلیل وضعیت حسابداری و تصمیم گیری صاحبان واحدهای اقتصادی سریعتر و موثرتر صورت خواهد گرفت .

شرکت تراز محاسب کیان  با درک اهمیت این موضوع و نیاز مدیران و صاحبان واحدهای اقتصادی اعم از شرکتهای بازرگانی و تولیدی و اصناف مختلف به اطلاعات مالی و مالیاتی و به منظور ارائه خدمات مناسب اقدام به تجهیز کادر مالی مجرب اقدام نموده که با جامعیت مطلوب قابلیت انجام کلیه امور مالی و اداری را با کمترین هزینه ، بیشترین سرعت و بالاترین دقت میسر می سازد.

هیات مدیره این شرکت با تجربه ای بیش از 25 سال در امورمالی، مالیاتی و بیمه ای به همراه کادری مجرب در انجام امور خدمات حسابداری  و حسابرسی و مالی،توانایی ارائه خدمات مذکور حسب نیاز مشتری را دارد و این امکان را به مشتری می دهد تا با اطمینان خاطر از صحت و مستند بودن اطلاعات دریافتی از کارشناسان این مجموعه به تصمیم گیری راجع به مجموعه بپردازد.

اهم خدمات و نظارت های قابل ارایه در راستای خدمات حسابداری 

خدمات مربوط به امور جاری

  • پیگیری و ثبت نام جهت دریافت کد اقتصادی از سازمان امورمالیاتی، انجام تمامی مراحل اداری، ثبت اولیه و ثبت در سامانه های امورمالیاتی تا دریافت کد اقتصادی و کد کاربری درسامانه های مرتبط خدمات حسابداری
  • پیگیری جهت دریافت بموقع دفاتر قانونی واحد اقتصادی
  • انجام پیش ثبت نام و سپس ثبت نام در نظام مالیات برارزش افزوده
  • پیگیری جهت دریافت و تمدید گواهینامه ثبت نام ارزش افزوده ، شامل انجام کلیه مراحل اداری و مراجعه به ادارات مربوطه تا دریافت گواهی مالیات و عوارض بر ارزش افزوده
  • سازماندهی، راهبری و نظارت بر ثبت بموقع و صحیح اسناد حسابداری، خرید، انبار، دارایی های ثابت، فروش و خزانه داری ، بصورت روزانه مربوط به رویدادهای مالی شامل دریافتها، پرداختها اعم از چکی و نقدی و گردشهای حسابهای بانکی، تنخواه گردانها ، صندوق ، دارایی های ثابت ، خریدهای شرکت، انبار و کنترل ثبت صورت حساب های دریافتی و صادر شده مجموعه
  • کنترل منظم و دقیق برعملیات خزانه داری مجموعه ( تمامی دریافت ها و پرداختها) و نظارت برصدور و ثبت برگه دسته چکهای مجموعه
  • تعیین و آموزش کادر حسابداری ، مالی، اداری و نظارت دقیق ، صحیح و مستمر برانجام فعالیت پرسنل مربوطه
  • تعیین فرآیندهای حسابداری و استقرار نرم افزارهای مالی، طراحی کدینگ حسابداری
  • مشاوره در انتخاب نرم افزارهای مالی و اداری مناسب واحد اقتصادی مورد قبول سازمان و مطابق استانداردهای حسابداری
  • طراحی فرایندهای حسابداری، مالی، مالیاتی و بیمه و پرسنلی مجموعه
  • همکاری در استقرار نرم افزار مربوطه، تعریف کدینگ مالی مورد نیاز متناسب با نیازهای مجموعه و سپس تعریف تفضیلی ها و مراکز هزینه واحد اقتصادی براساس استانداردهای حسابداری و گزارشگری
  • تعریف و طراحی کدینگ کالا ، قطعات، اثاثیه و منصوبات و سایر دارایی های شرکت براساس نیاز مجموعه و متناسب با فعالیت واحد اقتصادی
  • نظارت بر ثبت به موقع و صحیح اسناد تعدادی و ریالی واحد  انبار ( رسید انبار و حواله انبار)
  • نظارت بر فعالیت انبار شرکت و سپس تعیین تیم های مربوطه جهت انبار گردانی انبارهای واحد اقتصادی بصورت دوره ای باتوجه به خواسته ها و نیازهای واحد اقتصادی
  • تهیه ، تنظیم و ارائه فرم های مورد نیاز واحد اقتصادی ، جهت اجرای صحیح تر ، منظم تر و سپس مستند سازی فرآیندهای مالی شرکت
  • طراحی و ایجاد سازمان مالی و اداری متناسب با واحد اقتصادی و شرکت کارفرما
  • طراحی و برقراری کنترلهای داخلی متناسب با فعالیتهای عملیاتی کارفرما
  • بررسی دقیق در مورد نیاز مجموعه به حداقل پرسنل واحد حسابداری ، مالی و انبار و سپس معرفی و یا مشاوره در استخدام کارشناسان کاربلد مورد نیاز واحد اقتصادی و اموزش آنها
  • اعزام کارشناسان ارشد شرکت تراز محاسب به صورت هفتگی در جهت کنترل در نحوه اجرای صحیح و بموقع کلیه فرآیندهای مالی مشخص شده در بالا

ارائه گزارشات قانونی دوره ای  خدمات حسابداری

  • تهیه ، تنظیم و سپس ارسال اظهار نامه ارزش افزوده مربوط به هر دوره (دوره های مشخص شده مندرج درقانون نظام مالیات بر ارزش افزوده)
  • تهیه ، تنظیم و سپس ارسال گزارش معاملات فصلی مربوطه ( دوره های سه ماهه مندرج درقانون مالیاتهای مستقیم)
  • تحریر دفاتر قانونی جهت نگهداری حسابها و ارائه به سازمان امور مالیاتی
  • پیگیری و نظارت بر ثبت نام پرسنل مجموعه در سازمان تامین اجتماعی و دریافت کد بیمه
  • نظارت بر محاسبه حقوق پرسنل و سپس تکمیل لیست حقوق و ثبت در دفاتر بصورت ماهیانه
  • نظارت بر تهیه و ارسال لیست بیمه ، مالیات و حقوق و دستمزد پرسنل شرکت بصورت ماهیانه
  • پاسخگوئی به موارد مطرح شده به کلیه مقاماتی که در ارتباط با دفاتر قانونی فعالیت دارند .( براساس مدارک و مستندات متقن و قانونی و ارائه شده توسط واحد اقتصادی)
  • تهیه صورتهای مالی دوره ای و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی براساس خواسته و نیاز مجموعه و جهت ارائه به مشتریان برون سازمانی و انجام کلیه خدمات حسابداری، مالیاتی، بیمه ای، لیست حقوق، لیست مالیات، لیست بیمه، مشاوره مالیاتی، لایحه مالیاتی

عملیات پایان سال مالی و ارائه گزارشات قانونی

خدمات حسابداری  ما شامل تهیه ،تنظیم کلیه اقلام ترازنامه و صورت سود و زیان از ابتدای سال تا پایان سال مالی و سپس تهیه و ارائه  صورتهای مالی سال مورد نظرجهت ارائه به شرکت و مقامات مالیاتی و سایر نهادهای نظارتی و بانکی طبق دستور مدیریت شرکت، پس از پایان سال مالی (براساس مدارک و مستندات متقن و ارائه شده توسط شرکت)

  • کنترل و نظارت برتحریر دفاتر قانونی بر اساس استاندارد های حسابداری و قانون مالیات های مستقیم
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد سال مالی

مشاوره های مالیاتی و بیمه ای و خدمات حسابداری 

  • تهیه و تنظیم لوایح مالیاتی مورد نیاز واحد اقتصادی و سپس تهیه مدارک و مستندات لازم براساس  استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی
  • دفاع از عملکرد مالی مجموعه و در صورت لزوم حضور در هیات های مالیاتی (حل اختلاف، تجدید نظر، شورای عالی مالیاتی، 251 مکرر و دیوان عدالت اداری)
  • تهیه و تنظیم لوایح بیمه ای و تهیه مدارک و مستندات متقن جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی و دفاع و حضور در هیات های بیمه ای حل اختلاف و تجدید نظر

خدمات حسابداری

 

انواع خدمات حسابداری شامل چه مواردی می شود؟

خدمات حسابداری بر پایه فرآیند سازی و بررسی سیستم های حسابداری آغاز شد به طوری که پروسه صدور گزارش حسابداری و مشاوره در خصوص خرید و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری دنبال شد و امروزه انجام امور اصلاح حساب های مالی و همینطور صورت های مالی اساسی که شامل ترازنامه و گردش وجوه نقد شرکتها است در انواع خدمات حسابداری قرار دارد.

 

حسابداری مربوط به بخش مالیاتی

خدمات حسابداری مربوط به بخش مالیاتی شامل موارد مختلفی می شود. مشاوره های لازم در خصوص چگونگی بهره مندی از معافیت مالیاتی داده می شود. شرایط مربوط به ماده ۴۵ لایحه مالیات بر ارزش افزوده برآورد می شود.  تنظیم صورت معاملات خرید و فروش فصلی به طور دقیق و با رعایت قوانین صورت می گیرد. همینطور نیاز است که اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه تنظیم شود. روش های قانونی کاهش مالیات در نظر گرفته می شود.

پیگیری های لازم در خصوص اعتراض مالیاتی در مراحل مختلف طبق توافق با رئیس اداره امور مالیاتی در نظر گرفته می شود. هیئت حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی در این پرونده دخالت دارند. همینطور لوایح قانونی نیز به درستی تنظیم می شود.

 

انواع خدمات حسابداری مربوط به مشاوره مالیاتی

تنظیم فرمت فاکتورها، نحوه گردش وجوه نقد در شرکت ها و همینطور بررسی دقیق رویدادها در دفاتر قانونی شرکت ها از بخش های مهمی است که در خدمات حسابداری مربوط به مشاوره مالیاتی پوشش داده می شود. نحوه تنظیم صورت های خرید و فروش بررسی می شود و تعاریفی صورت می گیرد تا متقاضی بتواند بهترین مدل فروش با کمترین آسیب پذیری مالیاتی را داشته باشد. تنظیم نقشه راه مالیاتی و مشاوره های لازم در این زمینه اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر حل و فصل پرونده های مالیاتی بررسی می شود و لیست مالیاتی تهیه و تحلیل می شود. پیش حسابرسی بیمه و اصلاح حساب ها از موقعیت درست خدمات حسابداری است.

 

لیست خدمات حسابداری | انواع خدمات حسابداری

انواع خدمات حسابداری مربوط به امور ثبتی

از وظایف مهم یک شرکت خدمات حسابداری می توان به سازماندهی فعالیت های اقتصادی و صنعتی و تولیدی اشاره نمود. در دنیای امروزه تمایل زیادی برای تاسیس انواع شرکت های تجاری و غیر تجاری وجود دارد به این ترتیب نیاز است که مباحث پیچیده حقوقی و مفاد قانونی مربوطه مشخص شود در غیر این صورت سردرگمی ایجاد می شود و ضرر و زیان های غیر قابل جبران رویت می شود. لیست خدمات حسابداری به صورت دوره ای تغییر می کند و موارد جدیدی به آن افزوده می شود.

 

ضرورت تحریر دفاتر قانونی در انواع خدمات حسابداری

در صورتی که شما دارای کسب و کار باشید شامل قوانین مالیاتی خواهید بود در این زمینه نیاز است اطلاعات کافی وجود داشته باشد. به طور مثال اگر شما صاحب یک شرکت هستید در پایان هر سال نیاز به بررسی اطلاعات مربوط به میزان درآمد در سال دارید و این موارد در دفاتر قانونی به ثبت می رسد. همه رویدادهای مالی که مربوط به کسب و کار باشند در قالب اسناد تحریر شده ثبت می شود و در نهایت به اطلاع اداره مالیات شهر شما می رسد. تنظیم و تحریر دفاتر قانونی به بررسی رویدادهای مالی بر اساس تاریخ وقوع دارد. همه اطلاعات و اعداد و ارقام در سند نوشته می شود و صحت آن بررسی می شود. صورت های مالی کسب و کار بررسی می شود و حقیقی بودن و به روز بودن این دفاتر بسیار مهم است.

 

تکنیک های مربوط به انواع خدمات حسابداری در بخش ثبت

حسابداری می بایست به صورت مکانیزه صورت بگیرد تا خطای ایجاد شده به حداقل برسد. در بررسی خدمات حسابداری انجام امور به صورت مکانیزه امر مهمی است. در این راستا فاکتور خرید و فروش به صورت دقیق صادر می شود. کالا تعریف درستی می شود و ثبت سند نیز به همراه بازبینی صورت می گیرد و همه موارد توسط نرم افزارهای مالی رفع خطا می شود. زمانی که تکنیک های ثبت مکانیزه رعایت شود در پایان دوره همه گزارشات و صورت حساب های مالی ارائه می شود. تراز آزمایشی، عملکرد سود و زیان و ترازنامه از موارد مهم مربوط به خدمات حسابداری محسوب می شود.

همینطور نیاز است که امور مالی مربوط به حقوق و دستمزد نیز بررسی شود. همه حسابداران مشغول در شرکت ها وظیفه دارند میزان حقوق و دستمزد پرسنل را بررسی کنند در این راستا شیفت کاری و جزئیات مربوط به آن لحاظ می شود، لیست بیمه تامین اجتماعی ارزیابی می شود. همینطور نیاز است که موقعیت دقیق مالیات حقوق نیز بررسی شود.

 

انواع خدمات حسابداری در یک نگاه

  • انجام امور حسابداری شرکت های خصوصی، محدود، تعاونی، سهام خاص و عام
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیات بر اساس آیین نامه های تحریر دفاتر قانون مالیات مستقیم
  • تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تنظیم لیست صورت معاملات فصلی
  • نظارت و پشتیبانی مستمر برای شرکت ها
  • راه اندازی سیستم مناسب مالی و انبار و حقوق و دستمزد برای کارخانجات
  • ثبت اسناد جاری و معوقه
  • طراحی کدهای اصولی برای سیستم های مکانیزه
  • بازرسی های قانونی شرکت ها مطابق با مفاد قانون تجارت
  • گزارش های حسابرسی و تنظیم تراز و مدارک وام بانکی
  • بررسی حسابداری مربوط به بخش امور ورشکستگی
  • مشاوره اقتصادی
  • استعلام کد اقتصادی استاندارد
  • اخذ کد اقتصادی
  • مشاوره مالیاتی دقیق
  • ثبت سند مالی بر اساس تراز آزمایشی

 

نکات طلایی در خصوص خدمات حسابداری

فردی که مسئولیت اجرای خدمات حسابداری را به عهده دارد می بایست تسلط کامل به مشاوره امور مالی داشته باشد و دانش کافی در خصوص امور حسابداری به روز فراهم سازد. در انجام امور سرعت بالایی داشته باشد و همینطور قوانین مالیاتی و معافیت ها را شناسایی کند. دقت در ثبت اطلاعات بسیار مهم است.

شخص می بایست ترازنامه ها و صورت سود و زیان را بشناسد. اطلاعات مالی در تصمیم گیری و تخصیص منابع مالی بسیار مهم است. در صورتی که گزارشان نادرستی ارائه شود منابع مالی نیز هدر می رود.

انواع خدمات حسابداری در انواع دولتی، سیستم ها، اجتماعی، بودجه ای، تولیدی،مالیاتی، بازرگانی و … وجود داد. خدمات حسابداری آنلاین نیز فراهم است که اطلاعات به روز و سریع تری در خصوص حسابداری در اختیار افراد قرار می دهد به طوری که میزان خطا در این راستا به حداقل برسد و موقعیت دقیق افراد مشخص شود. البته که حسابداری بخش مهمی از موقعیت هر سازمان است

 

 

خدمات مالیاتی

موسسه حسابداری و خدمات مالی یک شرکت متفکر صالح است که به طور مداوم از تمام خدمات مالی, حسابداری, حسابرسی, و غیره. بیمه, و غیره. مالیات را می توان به افراد و اشخاص حقوقی با بیش از اعمال ۱۰ سال تجربه و فعالیت و بهره گیری از مدیران ارشد در زمینه صنعت, اقتصاد و امور مالی.

تماس و مشاوره
موسسه خدمات مالیاتی تراز محاسب کیان با بیش از ۱۰ سال سابقه در کلیه امور مالیاتی و حسابداری-ارایه بهترین خدمات و کلیه خدمات مربوط به مالیات طراحی و تنظیم شده است. این مرکز باتجربه ترین حسابداران را برای تهیه خدمات با کیفیت استخدام کرده است. شرکت ها, موسسات و اشخاص, حتی افراد مجبور به پرداخت مالیات-مالیات پرداخت شده از طریق خدمات مالیاتی شرکت های بزرگ-به اداره مالیات در یک زمان معین پرداخت می شود.

شرکت خدمات مالیاتی تهران

یک موسسه خدمات مالی-نیاز به مشاوره مالی مناسب برای مشاوره به مشتریان در مسا-امور مالی. خدماتی که یک موسسه مالی پیشنهادات: بررسی وضعیت مالی, دریافت اطلاعات, بررسی اهداف مشتری, سرمایه گذاری, و غیره. برنامه ریزی, بازنشستگی, بیمه, حفاظت, وام مسکن.

شرکت خدمات مالی تراز محاسب کیان ماندگار یک موسسه مالی و مالیاتی است که کلیه خدمات مالیاتی و حسابداری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد خدمات مالیاتی کسب کنند با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

خدمات مالیاتی موسسه تراز محاسب کیان
موسسه تراز محاسب کیان بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه خدمات مالیاتی دارد-این موسسه با جذب پرسنل مجرب بهترین خدمات مالیاتی را به مشتریان عزیز ارایه می دهد.

در صورت نیاز به مشاوره در مورد خدمات مالی-مالیات و حسابداری،
تماس با ما در حال حاضر.
برخی از خدمات مالیاتی تراز محاسب کیان متفکران مداوم:

مشاوره مالیاتی

 

– تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی به اداره مالیات کشور

سازماندهی دفاع مالیاتی

 

– دفاتر حقوقی مهر و موم شده و همچنین دفاتر ثبت نام

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

 

– بازده مالیات بر ارزش افزوده را در یک دوره زمانی مشخص تنظیم و ضبط کنید

– تنظیم اطلاعیه معاملاتی سه ماهه (یک بار در هر سه ماهه)

– اعزام نیروی حسابداری به محل مشتریان

– تبدیل سیستم های مالی دستی قدیمی برای به روز رسانی سیستم های مکانیزه

– تهیه و تهیه گزارش های مالی به درخواست بانک ها و موسسات اعتباری

– محاسبه تعرفه وجوه از تسهیلات بانکی و ارزش فعلی اموال

استفاده تمام وقت از یک تیم حرفه ای برای انجام خدمات حسابداری

– ثبت کلیه اسناد حسابداری

ثبت اسناد مالی

– تهیه و تهیه گزارش های مالی

تهیه و تهیه صورتهای مالی

– انجام اصلاح و بستن حساب ها

در صورت نیاز به مشاوره در مورد خدمات مالی-مالیات و حسابداری،
تماس با ما در حال حاضر.
مشاور مالیاتی
موسسه تراز محاسب کیان به طور داوطلبانه برای کمک به موسسات-شرکت ها و نهادهای مرتبط برای ارتقای سطح مالی این مجموعه ها-این موسسه از مدیران متخصص استفاده می کند-برای مشورت خدمات مالیاتی به صورت ساعتی در محل مشتری یا مشاوره مالی ساعتی در محل شرکت یا از طریق مشاوره مالی تلفنی اقدام کرده است.

موسسه مالی و حسابداری تراز محاسب کیان با استخدام مشاوران مالیاتی بهترین خدمات را در زمینه مشاور مالیاتی ارایه می دهد. یک مشاور باید یک فرد باتجربه-متخصص – با دانش-باشد که می تواند شرکت ها را در مسیر درست در امور مالیاتی راهنمایی و راهنمایی کند. خدمات ما در زمینه مشاور مالیاتی عبارتند از:

خدمات مشاور مالیاتی تهران

– خدمات مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

– خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی رایگان

– خدمات مشاوره مالیاتی اینترنتی

نمونه قرارداد خدمات مالیاتی
قرارداد خدمات مالیاتی بین شرکت و مشاور مالیاتی بسیار مهم است. در این قرارداد کلیه الزامات ثبت شده و مشاور خدمات مالیاتی موظف است هر یک از موارد را برای اطلاع از نمونه قرارداد خدمات مالیاتی و تماس با شماره تلفن های موجود در سایت انجام دهد.

خدمات مالیاتی الکترونیکی
یکی از مزایای خدمات مالیاتی الکترونیکی صرفه جویی در وقت است-استفاده از خدمات مالیاتی الکترونیکی-نیازی به مراجعه حضوری به اداره مالیات نیست. در ضمن صحت ضبط داده ها افزایش می یابد.

 

 

حسابداری پیمانکاری چیست؟

مجموعه داده های حسابداری در گروه های پیمانکاری اصلی ترین زیر مجموعه این سیستم، داده های مالی متفاوتی را مختص مدیران هر مجموعه قرار می‌دهد.گزارش حسابداری باید بسیار کامل باشد تا بتوان از آن در تصمیم گیری های درست استفاده کرد.

یکی از مهم ترین مشخصه های گزارش خوب نظیر مربوط بودن و قابل تکیه بودن اطلاعات است که بر باعث میشود داده ها قابل استفاده و مفید باشند. شاخه ی پیمانکاری یکی از افزودنی های حسابداری است که به حالتی بدون نیاز به پیمانکار نیاز های این زمینه کاری را بر طرف میکند.

چرخه پیمانکاری در یک سیستم حسابداری

این جدول به درک بهتر شما کمک میکند

حسابداری در شرکت‌های پیمانکاری

راه‌اندازی نرم افزار سیستم حسابداری پیمانکاری تراز محاسب کیان

برای پیمایش مسیر حرفه ای حسابداری پیمانکاری نیاز به انجام رسانی نمودار بالا هست حالا موارد بالا رو برای شما توضیح خواهیم داد:

کارگاه 

برای تامین مطالح مورد نیاز ساختمان ها در شرکت پیمانکاری, کارگاه‌هایی را برای رفع نیاز های آنها در مناطق مختلفی ایجاد میکنند درواقع در این محل ها قرارداد مورد نظر پیمان را انجام میدهند یا با توافق با کارفرما در آن محل ها کار میکنند و از آن برای انجام پروژه استفاده میکنند.

 

کارگاه ها یا کارخانه های تولیدی خارج از محل کارفرما و محوطه تحویل-که برای ساخت تجهیزات یا قطعاتی که در کار نصب و استفاده می شود-بخشی از کارگاه نیستند. پیمانکار دارای یک دفتر مرکزی است که عموما در تهران یا مرکز استان واقع شده است و پس از امضای قرارداد معمولا یک کارگاه مجزا در محل اجرای هر پروژه احداث می شود که دوره ای که هزینه های مربوط به یک قرارداد مشخص می شود با امضای قرارداد و تا زمان اتمام قرارداد به پایان می رسد.

هزینه های قبل از انعقاد قرارداد در صورتی که قابل شناسایی و قابل شناسایی با سند باشد به حساب قرارداد واریز می شود در غیر این صورت فقط توسط دفتر مرکزی و کارگاه به عنوان بخشی از هزینه های دوره اجرا پس از تنظیم قرارداد در نظر گرفته می شود.

ضرایب

ضریب-درصدی که می تواند به طور قانونی یا توافق شده باشد-بین کارفرما و پیمانکار در قرارداد. ضرایب مرتبط با قرارداد می تواند دو نوع کاهنده یا افزایشی باشد که با توجه به نوع مبلغ صورتحساب کاهش یا اضافه می شوند.

پس از ورود به سیستم در منوی سمت راست-وارد سیستم قرارداد شوید و روی گزینه “ضریب جدید” در قسمت عملیات کلیک کنید می توانید کد ضریب را به صورت دستی وارد کنید-در غیر این صورت به طور خودکار توسط سیستم داده می شود. عنوان ضریب را وارد کنید و سپس” نوع ” را انتخاب کنید زیرا ضریب کاهش یا افزایش می یابد. درصد مورد نظر را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات-روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

از کجا می توانید لیست ضرایب را مشاهده کنید؟

برای مشاهده-حذف یا ویرایش لیست ضرایب تعریف شده-لیست قرارداد را وارد کنید و در این زمینه-روی “ضرایب”کلیک کنید. همچنین می توان ضریب مورد نظر را با کلیک راست روی ضریب ض حذف یا ویرایش کرد.

توجه: (توجه داشته باشید در نسخه های جدید سپیدار را می توان در قالب هر یک از ضرایب داده شده-مرتبط با-ضریب مشخص شده تعریف کرد.)

مناقصه

برای واگذاری پروژه به مجموعه های دیگر کارفرمایان مناقصه ای را برای انتخاب بین مجموعه های شرکت کننده در مناقصه مجموعه برگزار می کنند که کمترین هزینه درخواستی را به عنوان پیمانکار دارد و پیمانکاران هزینه های شرکت در مناقصه را دریافت می کنند که از منوی سمت راست وارد سیستم پیمانکاری می شود و روی گزینه جدید مناقصه از قسمت عملیات کلیک می کند.

“عنوان مناقصه”,” تاریخ شروع و پایان مناقصه “و” مناقصه ” را مشخص کنید و در پایان فرم را ذخیره کنید, سپس با استفاده از گزینه “صدور فاکتور خرید خدمات” هزینه های مربوط به این مناقصه را از بالای فرم ثبت کنید.

قرارداد

با وارد کردن و ثبت اطلاعات قرارداد موارد و امکانات زیر در اختیار شما قرار میگیرد:

1-وضعیت قرارداد را از نظر موضوع قرارداد-مرکز هزینه-کارفرما-نوع قرارداد تعیین کنید.

2 – تعیین اطلاعات قرارداد مانند مبلغ قرارداد-پیش از دریافت قرارداد-سود کارفرما.

3 – تعیین اطلاعات ضرایب قرارداد-ضمانت قرارداد و تغییرات قرارداد.

4. تعیین کارگاه ها و شعب بیمه تامین اجتماعی که مربوط به قرارداد باشد.

ماهیت قرارداد

قرارداد پیمانکاری از نظر ماهیت به دو نوع قرارداد و قرارداد به استثنایء تقسیم می شود. یک پروژه عموما دارای یک کارفرما و یک پیمانکار است که در این صورت کارفرما اجرای پروژه را در حین توافق یا در طی مناقصه به پیمانکار واگذار می کند و پیمانکار متعهد می شود که پروژه را در زمان توافق شده به کیفیت کارفرما تحویل دهد. اگر پروژه گسترده باشد پیمانکار اصلی بخشی از پروژه را به پیمانکار دست دوم یا پیمانکار می سپارد با این تفاوت که از دیدگاه پیمانکار خود پیمانکار کارفرمای پیمانکار دست دوم است.

ورود اطلاعات قرارداد

وارد سیستم پیمانکاری شوید و روی گزینه “قرارداد جدید” در بخش عملیات کلیک کنید. ابتدا ماهیت قرارداد را از نظر عقد قرارداد یا استثنا مشخص کنید سپس می توانید کد دقیق را به صورت دستی وارد کنید. در غیر این صورت به صورت خودکار توسط سیستم داده می شود. برای انتخاب کارفرما – شما می توانید از افراد یا شرکت های تعریف شده-در سمت تعریف شده حساب-در منوی شرکت استفاده کنید.”تاریخ شروع” و “تاریخ پایان” زمان شروع و پایان قرارداد را نشان می دهد.

توجه: با وارد کردن مدت قرارداد بر اساس روز ماه یا سال سیستم تاریخ فسخ را برای شما محاسبه می کند. مبلغ توافق شده توسط پیمانکار و کارفرما را در مبلغ قرارداد وارد کنید.

توجه: این مبلغ، در زمان ثبت قرارداد برابر با مبلغ نهایی قرارداد است. اما بر اساس تغییرات قرارداد مانند دستور کار-جلسه یا الحاق-مبلغ نهایی – ممکن است کمتر یا بیشتر از مبلغ قرارداد باشد. مجموع هزینه هرورد مورد به ازای هر cost هزینه کالا را وارد کنید. تاریخ انعقاد قرارداد را در قسمت تاریخ وارد کنید.

توجه: تاریخ شروع قرارداد ممکن است مدتی پس از تاریخ انعقاد یا برابر باشد.تاریخ.

اگر یک قرارداد شده است در سال گذشته به این نتیجه رسیدند و شما می خواهید به ثبت نام اطلاعات در سیستم, شما باید این گزینه از ایجاد استفاده use ناشا استفاده. در دو مورد, کاربر ممکن است نیاز به ثبت نام استقرار قرارداد.

1 – شما از قبل سیستم سپیدار را در اختیار دارید و اکنون سیستم پیمانکاری را خریداری کرده اید:

در این صورت می توانید به تفصیل استقرار قراردادهایی را که قبلا در سایر جزییات یا مرکز هزینه ثبت کرده اید انتخاب کنید.

2 – شما به تازگی یک بسته پیمانکاری تهیه کرده اید: در این صورت می توانید عنوان قرارداد را در قسمت عنوان دقیق وارد کنید که به طور خودکار در استقرار دقیق لحاظ می شود.

تبصره: برای قراردادهای استقرار نیز باید بیانیه استقرار ثبت شود تا بتوانید وضعیت های بعدی قرارداد را با توجه به زمان صدور در سیستم ثبت کنید.

اکنون “موضوع قرارداد”مورد نظر را تایپ کنید.

وارد کردن گزینه “عنوان دقیق” اجباری است. در صورت عدم ورود عنوان مفصل-سیستم-موضوع قرارداد را پر می کند یا اگر شما انتخاب می کنید که تیک بزنید و به طور دقیق مشخص کنید.عنوان مفصل با جزییات استقرار پر شده است.

توجه: با ذخیره قرارداد-نوع مفصلی از قرارداد با کد و عنوان مشخص شده برای-در حسابداری در شرکت های پیمانکاری-ایجاد می شود. با توجه به پروژه های تعریف شده – پروژه مرتبط با قرارداد را انتخاب کنید.

انتخاب “نوع قرارداد” الزامی است. شما می توانید با توجه به نوع قراردادی که می گیرید یکی از انواع قرارداد را انتخاب کنید if اگر نوع قراردادی که می خواهید در لیست نباشد می توانید بر روی فرم نوع قرارداد کلیک راست کرده و فرم جدیدی را انتخاب کنید اضافه کردن به لیست.

“سقف تغییرات” یک درصد از مبلغ قرارداد است, که, اگر تغییرات قرارداد بیش از y, باید برای قرارداد الحاق ثبت نام.

توجه: سقف تغییر به طور پیش فرض از تنظیمات سیستم پیمانکاری فراخوانی می شود اما می توانید مقدار را طبق توافق نامه های قرارداد تغییر دهید. پس از وارد کردن داده ها روی کلید ذخیره کلیک کنید.

در قسمت ضرایب قرارداد می توانید از کلید (+) در پایین صفحه برای افزودن ضریب قرارداد به این قسمت و تعیین درصد y استفاده کنید. ضریب قرارداد از لیست ضرایب تعریف شده در عملیات پیمانکاری انتخاب می شود-ضریب جدید..

تبصره: برای انجام پروژههای بزرگ میتوان قراردادهای مختلفی را در سامانه سپیدار به ثبت رساند و برای زیمن میتوان قراردادهای مختلفی را به ثبت رساند تا قراردادها و هزینههای هر پروژه به صورت جداگانه گزارش شود . برای این منظور از منوی سمت راست وارد قسمت قرارداد شوید و از قسمت عملیات گزینه جدید پروژه را تعریف کنید-پروژه های مورد نظر خود را در سیستم تعریف کنید. سپس در فرم قرارداد بخشی از پروژه را مشخص کنید-پروژه مربوط به هر قرارداد.

توجه: برای قراردادهایی که در حال مناقصه هستند می توان در این فرم مناقصه مربوطه مشخص کرد تا هزینه های شرکت در مناقصه را به عنوان بخشی از هزینه های قرارداد نشان دهد.

ضمانت قرارداد

در قرارداد عقد قرارداد در رابطه با قبل از دریافت و انجام تعهدات ضمانت نامه از طرف پیمانکار نیز در قرارداد پیمانکاری به کارفرما داده می شود به جز جز در رابطه با پیش پرداخت و انجام تعهدات، ضمانت نامه از طرف پیمانکار به جز.دریافت می شوند و اطلاعات مورد نیاز در برگه تضمین قرارداد نمایش داده می شود.

کلید ردیف جدید را در پایین فرم بزنید تا فرم گارانتی به طور خودکار باز شود. اگر ماهیت قرارداد قراردادی باشد نوع گارانتی باز شده “گارانتی پرداخت می شود” و اگر ماهیت قرارداد به استثنای نوع گارانتی باز شده “گارانتی دریافت شده”خواهد بود. ادامه بحث ضمانت قرارداد در قسمت گارانتی به تفصیل شرح داده شده است.

دریافت اطلاعات

اگر پیمانکار مبالغ را به عنوان پیش دریافت یا حساب علی از کارفرما دریافت کند-می تواند مبلغ دریافتی را وارد کند-نوع و بخش اطلاعات قرارداد.

نکته اول

در صورتی که سیستم دریافت و پرداخت سپیدار را پس از پس انداز قرارداد تهیه کرده باشید می توانید از گزینه رسید در پایین صفحه برای ثبت مبلغ دریافتی استفاده کنید.

نکته دوم

در زمان ثبت اظهارات مبالغ از پیش دریافت شده و حسابهای ثبت شده بر اساس درصدهای مشخص شده در تنظیمات سیستم پیمانکاری مستهلک می شوند. همچنین درصد استهلاک را می توان در پایین صفحه تغییر داد.