یکی از برترین شرکت حسابداری | موسسه حسابداری در تهران

معیارهای مختلفی برای انتخاب  شرکت برتر حسابداری در تهران وجود دارد .برخی از این معیارها به طور دقیق قابل اندازه گیری نیستند – به عنوان مثال حسابدار اعزامی وعده داده شده و…. اما برخی موارد دیگر مانند تعداد خدمات تخصصی در این زمینه می تواند بر این انتخاب تاثیر بگذارد.

 

در ابتدا توجه داشته باشید  هیچ کسی بهترین نیست بلکه با میزان تقاضای شما و  مسائل اقتصادی شرکت بهترین گزینه برای هر ارگان متفاوت میباشد.

 

چرا همین الان تماس نمیگیری تا از خدمات متفاوت و به صرفه تر تراز محاسب کیان اطلاع پیدا کنی؟

۰۹۱۲۲۷۰۳۲۸۰ | ۸۸۷۳۵۲۶۸

شرکت حسابداری در تهران

یکی از بهترین شرکت های حسابداری در تهران تراز محاسب کیان

شرکت حسابداری و خدماتی که ارائه می‌دهد موضوع این مقاله است. بهتر است بدانید حسابداری و رسیدگی به امور مالی بخشی از هر کسب و کاری اعم از کوچک و بزرگ است. حتی اگر یک کسب و کار کوچک خانگی یا یک مغازه کوچک محلی داشته باشید، به حساب و کتاب‌های سالیانه، ماهیانه و حتی روزانه نیاز خواهید داشت. حسابداری کسب و کارهای کوچک را خودتان هم می‌توانید انجام دهید. اما زمانی که موضوع یک شرکت بزرگ، یک کارخانه و مواردی از این قبیل است قطعاً امور مربوط به حساب‌ها به همین سادگی نخواهد بود. اینجاست که اهمیت خدمات شرکت حسابداری مشخص می‌شود.

در این مقاله به شما می‌گوییم که از یک شرکت حسابداری چه خدماتی را می‌توانید دریافت کنید. همچنین بهترین شرکت حسابداری در تهران متشکل از پرسنل مجرب و کارآزموده را به شما معرفی خواهیم کرد. پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما  بمانید.

 

حساب کتاب.png

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • معرفی شرکت خدمات حسابداری در تهران
  • چرا باید امور اقتصادی و مالی سازمان خود را به شرکت حسابداری بسپاریم؟
  • شرکت‌های حسابداری چه خدماتی ارائه می‌دهند؟
  • سایت تخصصی حسابداری
  • کلام پایانی، شرکت تراز محاسب کیان؛ انتخابی پیش روی شما

 

معرفی شرکت حسابداری در تهران

همانطوری که اشاره کردیم امور و فعالیت‌های مالی بخش جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است. اما نحوه انجام رسیدگی به امور و خدمات حسابداری بسته به نوع کسب و کار و کوچکی و بزرگی آن متفاوت است. به فرض مثال  اگر صاحب یک کارگاه تولیدی نسبتاً بزرگ با چندین کارمند و کارگر هستید، یا اینکه سهام یک کارخانه بزرگ را در اختیار دارید و به نحوی مدیر آن هستید، نباید فکر کنید که خودتان از عهده‌ی رسیدگی به کلیه‌ی امور حسابداری و حسابرسی برمی‌آیید.

پیچیدگی امور مختلف حسابداری از قبیل تهیه ترازنامه، محاسبه سود و زیان، پرداخت حقوق، حسابرسی و غیره به اندازه‌ای است که فقط از عهده‌ی فرد یا افراد متخصص برمی‌آید. پس اگر در چنین وضعیتی هستید حتما به دنبال یک شرکت حسابداری یا مشاور مالی خوب بگردید و امور شرکت خود را با خیال راحت به آنها بسپارید. در این باره می‌توانید از مشاورین شرکت حسابداری تراز محاسب کیان در تهران بهره‌ بگیرید. برای ارتباط با این افراد می‌توانید از طریق سایت آن‌ها اقدام نماید.

 

چرا باید امور اقتصادی و مالی سازمان خود را به شرکت حسابداری بسپاریم؟

شاید بخواهید در مورد خدماتی  که یک موسسه یا شرکت حسابداری ارائه می‌دهد اطلاعاتی داشته باشید. خدمات حسابداری به اقداماتی گفته می‌شود که به امور مالی و اقتصادی کسب و کارهای مختلف مرتبط است. زمانیکه سازمان شما به اندازه‌ی مشخصی بزرگ باشد، به منظور بهتر و سریع‌تر انجام شدن امور، بهتر است امور مالی را به فرد یا افراد متخصص بسپارید. در این رابطه اگر سازمان‌تان بزرگ است سپردن امور به شرکت حسابداری که از مجموعه‌ای متخصص و باتجربه تشکیل می‌شود، قطعاً منطقی‌تر خواهد بود.

 

حساب کتاب.png

 

خدمات حسابداری شامل چه مواردی است؟

خدمات حسابداری از بُعد موضوع و از لحاظ شکل ارائه‌ مورد بررسی قرار می‌گیرند. در ادامه‌ی این مطلب به خدمات یک شرکت یا موسسه حسابداری از لحاظ شکل ارائه می‌پردازیم. 4 شکل مختلف خدمات حسابداری شامل موارد زیر است.

 

مشاوره حسابداری

نحوه رسیدگی به امور مالی و انجام فعالیت‌ها به دو شکل صورت می‌گیرد. ممکن است سازمان خودش دارای حسابدار یا تیم حسابداری باشد. در چنین شرایطی گاهاً تیم مورد بحث به یک مشاور متخصص نیاز پیدا می‌کند که در اداره بهتر و بهبود فرآیند حسابداری به آن‌ها کمک کند. از این رو از یک شرکت حسابداری تخصصی درخواست مشاوره می‌کنند.

مشاوره حسابداری توسط شرکت‌های حسابداری از قبیل شرکت حسابداری تراز محاسب کیان به دو صورت انجام می‌گیرد. یک اینکه این مشاوره ممکن است موردی باشد. دوم احتمال دارد سازمان مورد نظر بخواهند که در تمامی جنبه‌ها مشاوره دریافت کنند. همچنین ممکن است به صورت موقت فردی به آن شرکت فرستاده شود و با حضور در محل به مدیران و کارمندان مربوطه مشاوره بدهد.

خدمات مشاوره حسابداری که توسط شرکت حسابداری ارائه می‌شود خودش شامل چندین مورد متعدد از جمله مشاوره مالیاتی، مشاوره برای مصاحبه و استخدام نیروی کار، آنالیز صورت‌های مالی و ترازنامه‌ی حسابداری، تنظیم قراردادها و غیره می‌شود.

 

خدمات فنی و پشتیبانی حسابداری

گاهی نیز سازمان‌ها برای انجام خدمات فنی و سیستمی به شرکت‌های حسابداری مراجعه می‌کنند. خدمات فنی شامل مواردی مثل راه اندازی نرم افزار، راه اندازی سیستم‌های مالی، آموزش نرم افزار حسابداری و غیره است. برخی از این خدمات به پشتیبانی نیاز دارند که شرکت‌هایی همچون شرکت تراز محاسب کیان و سایر شرکت‌های حسابداری متخصص چنین خدماتی را نیز ارائه می‌دهند.

 

اینفو حسابداری

 

خدمات اجرایی حسابداری

خدمات اجرایی حسابداری به معنی برون سپاری تمام امور حسابداری یک سازمان به شرکت حسابداری است. این مورد  معمولا خدمات مشاوره و فنی را هم شامل می‌شود. البته در مواردی ممکن است بخشی از امور حسابداری را واحد حسابداری سازمان انجام دهند و فقط از شرکت‌های حسابداری مشاوره بگیرند. مورد دیگر اینکه ممکن است از شرکت حسابداری یک نفر حسابدار متخصص به سازمان فرستاده شود تا در انجام امور مشاوره، فنی، پشتیبانی و اجرایی به کارمندان و مدیران شرکت کمک کند.

برخی از خدمات اجرایی شرکت‌های حسابداری تخصصی همچون شرکت تراز محاسب کیان شامل انجام امور مربوط به حقوق و دستمزدها، خدمات عملیاتی مربوط به حسابداری سازمان و تهیه و تنظیم صورت‌های مالی و حسابرسی است.

 

خدمات جامع حسابداری

برخی از شرکت‌ها فعالیت‌های محدودتری دارند. یا بهتر است بگوییم فقط در یک زمینه خاص اما به طور تخصصی فعالیت می‌کنند. مثلا ممکن است فقط مشاوره تخصصی ارائه دهند. یا اینکه به‌طور تخصصی در انجام امور فنی فعالیت داشته باشند. در کنار این‌ها یک شرکت حسابداری ممکن است تمامی فعالیت‌ها را به افراد و سازمان‌ها ارائه دهد. که در این صورت به آن خدمات جامع یا 360 درجه حسابداری گفته می‌شود.

همانطوری که در لابه‌لای این مقاله اشاره کردیم شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف خودشان از بخش یا واحد حسابداری برخوردار هستند. حسابداران شرکت به انجام امور حسابداری آن می‌پردازند. گاهاً مدیران بنا به شرایط نیاز به مشاوره یا کمک گرفتن از خدمات شرکت‌های حسابداری را احساس می‌کنند. در این صورت ممکن است بخش‌هایی از امور حسابداری و حسابرسی را به شرکت‌‌ها و موسسات متخصص در این زمینه بسپارند.

 

خدمات حسابداری از بعد موضوع

شرکت‌های حسابداری از لحاظ موضوعی خدمات متنوعی از جمله خدمات حسابداری مالی مالیاتی، نظارت بر اسناد حسابداری، نظارت و کنترل لحظه‌ای حساب‌ها، تهیه دوره‌های مالی مختلف، انجام امور حسابداری شرکت‌های صنعتی، پیمانکاری، بازرگانی و غیره را ارائه می‌دهد.

 

سایت تخصصی حسابداری

گاها پیدا یک کردن یک مجموعه یا شرکت حسابداری متخصص و با تجربه کار سختی است. شما می‌توانید به سایت تخصصی حسابداری تراز محاسب مراجعه کرده و با مطالعه‌ی مطالب آن از ویژگی‌های یک سایت تخصصی حسابداری و خدماتی آن‌ها مطلع شوید.

 

کلام پایانی؛ شرکت تراز محاسب کیان؛ انتخابی پیش روی شما

بنا بر آنچه گفته شد شرکت‌های حسابداری متعددی در زمینه امور حسابداری و حسابرسی فعالیت می‌کنند. برای اینکه در انتخاب شرکت مناسب دچار چالش نشوید، بهتر است از ابتدا نیازسنجی سازمان خود را به نحو احسن بررسی کرده و سپس با شرکت مورد نظر و خدماتی که از او انتظار دارید مذاکره کنید.  شرکت تراز محاسب کیان یکی از بهترین شرکت‌های حسابداری در تهران است که خدمات متنوعی در زمینه حسابداری و حسابرسی امور سازمان‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قبل از قرارداد در مورد شرایط و خدمات با آن‌ها صحبت کرده و به توافق برسید.

امروزه رقابت بین کسب و کارهای مختلف بیش از پیش گسترش یافته است و هر کسب و کاری برای این که بتواند در بازار باقی بماند باید از خدمات حسابداری مناسبی بهره‌مند شود. استفاده از این گونه خدمات برای صاحبان کسب و کار و شرکت‌های مختلف می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اما در مقابل کسانی که از این خدمات استفاده نمی‌کنند، در کار خود با مشکلات حسابداری و مالی زیادی روبرو می‌شوند.

بهره‌مندی از این خدمات می‌تواند باعث رشد و پیشرفت یک کسب و کار شود و درآمد آن را دچار تحولات مثبتی کند. موسسه حسابداری مانند شرکت تراز محاسب کیان که این خدمات را ارائه می‌دهد، کمک می‌کند تا برخی از مسائلی که در آینده موجب ضرر مالی خواهند شد، تشخیص داده شوند. پس از آن در مواقع ضروری اطلاعات لازم را به صاحبان کسب و کارها انتقال می‌دهد.

در ادامه این مطلب شما را با خدمات حسابداری و انواع آن آشنا خواهیم کرد و توضیحات بیشتری در این خصوص در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

درباره شرکت حسابداری و مزایای آن

قبل از این که با انواع خدمات حسابداری آشنا شوید، لازم است که اطلاعاتی کلی درباره موسسه حسابداری بدست آورید و بدانید این خدمات چه مزایایی دارند. در هر شرکت و یا کسب و کاری امور مالی و حسابداری از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای این که تمامی امور مانند بیمه، مالیات، وام ها، اوضاع مالی شرکت و… به درستی انجام شوند، نیاز هست که افراد با تجربه و خبره این امور را مدیریت کنند.

یک شرکت حسابداری در انجام امور مالی و حسابداری به سایر شرکت‌ها کمک می‌کند و خدمات مناسبی در این زمینه به آن‌ها ارائه می‌دهد که مزیت‌هایی هم به دنبال دارد؛ به عنوان مثال شرکت تراز محاسب کیان که یکی از این شرکت‌ها محسوب می‌شود، با استفاده از نیروهای کاربلد و حرفه‌ای خود خدماتی را به شرکت‌های مختلف ارائه می‌کند که باعث مدیریت سرمایه‌های آن شرکت، جلوگیری از اختلاس، انجام به موقع امور حسابداری و پرداختی و… می‌شود.

 

انواع خدمات حسابداری مورد نیاز برای شرکت‌ها

شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای این که مسائل مالی و حسابداری خود را سر و سامان دهند، در زمینه‌های مختلفی نیاز به کمک دارند؛ از این رو برای دریافت خدمات متنوعی به شرکت‌های حسابداری همچون تراز محاسب کیان مراجعه می‌کنند. هر شرکتی با توجه به شرایط خود خدمات مورد نیازش را درخواست می‌کند. در ادامه انواعی از خدمات مورد نیاز شرکت ها را نام می‌بریم.

 

خدمات مربوط به مشاوره

گاهی یک شرکت در مسائل مربوط به امور مالی نیاز به مشاوره و راهنمایی خواهد داشت. در این مواقع شرکت‌های حسابداری با ارائه خدمات مشاوره‌ای خود سعی دارند تا مشکلات آن شرکت را بر طرف نمایند. معمولا شرکت‌هایی که به تازگی آغاز به کار کرده‌اند یا برخی شرکت‌ها که اطلاعات آن‌ها بسیار حساس و محرمانه است، نیاز به خدمات مشاوره دارند. شرکت‌های حسابداری هم تلاش می‌کنند تا با ارائه مشاوره درست، نیاز آن‌ها را رفع کنند.

این شرکت‌های حسابداری در برخی مواقع برای ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها، برای آن‌ها حسابدار می‌فرستند. در زیر برخی از خدمات مشاوره‌ای را نام می‌بریم.

  • برای بستن قراردادها
  • برای انجام سرمایه گذاری
  • در استخدام حسابدار برای شرکت
  • برای پیدا کردن مشکلات و بر طرف کردن تفاوت حساب‌ها با بررسی آن‌ها
  • مشاوره در بررسی امور مالی و صورت حساب‌ها
  • و…

خدمات مورد نیاز برای پشتیبانی

شرکت‌ها برای انجام خدماتی مانند راه‌اندازی سیستم‌های حسابداری و مالی، نصب نرم افزارها و… از شرکت‌های حسابداری مانند تراز محاسب کیان کمک می‌گیرند. خدمات پشتیبانی برای روشن شدن جزئیات تمامی موارد، در قرار داد آن‌ها نوشته می‌شود.

خدمات اجرایی

خدمات اجرایی در واقع تمامی اموری است که بر عهده یک حسابدار است. شرکت‌هایی که برای انجام تمام کارهای حسابداری یا قسمتی از آن‌ها نیاز به کمک دارند، از این خدمات بهره می‌برند. شرکت‌های حسابداری نیروی حرفه‌ای را برای انجام چنین اموری به آن شرکت می‌فرستند.

خدمات 360 درجه

این گونه خدمات مورد نیاز شرکت‌ها شامل کلیه خدمات مالی است. یعنی در زمینه‌های مختلف مالی، مالیاتی و… یک شرکت باید بتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند.

 

آشنایی با انواع خدمات حسابداری بر حسب موضوع

خدمات مربوط به حسابداری انواع دیگری هم دارد که با در نظر داشتن موضوع خدمات دسته بندی شده‌اند. در زیر شما را با این خدمات آشنا می‌کنیم.

  • خدمات مالی: خدمات حسابداری مالی از جمله معروف‌ترین نوع خدمات مربوط به حسابداری محسوب می‌شوند. این گونه خدمات بخش بزرگی از امور حسابداری را به خود اختصاص داده است. شرکت‌های حسابداری برای انجام امور مالی و نظارت بر اسناد حسابداری نیرو متخصص و مجرب را به شرکت‌ها می‌فرستند.
  • خدمات مالیاتی: انجام امور مربوط به خدمات مالیاتی نیازمند تجربه، دانش و تخصص در این زمینه است. این گونه خدمات برای هر شرکتی بسیار مهم هستند و به همین خاطر شرکتی که خدمات مربوط به حسابداری مالیاتی آن‌ها را انجام می‌دهد، باید تجربه کافی داشته باشد.
  • خدمات مربوط به امور مالی و اداری کارکنان: این نوع خدمات امور مالی پرسنل شرکت را در بر می‌گیرد و برای انجام کارهایی مانند استخدام نیرو، بستن قرار داد، مسائل مربوط به بیمه و… به شرکت‌ها کمک می‌کند.

 

بهرمندی از شرکت خدمات حسابداری

صاحبان کسب و کارهای مختلف برای این که بتوانند با تمرکز بیشتری به انجام کارهای شرکت خود بپردازند، سعی می‌کنند تا امور مهمی مانند مسائل حسابداری را به دست افراد با تجربه و متخصص در این زمینه بسپارند.

موسسه حسابداری تراز محاسب کیان از جمله معتبرترین شرکت‌های حسابداری است که با داشتن سابقه درخشان و میزان تجربه بالا در زمینه‌های مختلف مانند حسابداری مالی، مشاوره، راه اندازی سیستم‌های حسابداری و… به صورت حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت این شرکت https://tarazmohaseb.ir/ می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شود.

 

جمع‌بندی

شرکت های مختلف برای این که امور حسابداری شرکت خود را به خوبی پیش ببرند و یا این که مشکلات پیش آمده را رفع کنند، می‌توانند از خدمات حسابداری موسسه‌های حسابداری مانند تراز محاسب کیان استفاده کنند. در این مطلب ما سعی کردیم انواع خدماتی که می‌توان از شرکت‌های حسابداری دریافت کرد تا به خوبی مسائل حسابداری یک شرکت یا یک کسب و کار انجام شود را بیان کنیم. امیدواریم با این مطالب توانسته باشید اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 حسابداری و مالی

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان با ارائه خدمات بهینه حسابداری برای شرکت های اقتصادی و شرکت های متفاوت زیادی ارائه خدمات حسابداری می دهد که می تواند تحلیل و بررسی تهیه ترازنامه مدیریت حساب ها تهیه دفاتر قانونی انجام کارهای اداری و پرسنلی مشاوره در زمینه مالیاتی و مالی و مشاوره حسابرسی باشد.

 

خدمات حسابداری مشاوره حسابرسی

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان احاطه کامل به قوانین مرتبط به امور مالی و مالیاتی دارند و توانایی دارند تا به مشتریان خود در زمینه مشاوره های مالیاتی اطمینان خاطر دهد و تمام امور مرتبط به واحد مالی آنها را تضمین کند از مشاوره های حسابرسی تا مشاوره امور مالیاتی و مالی همگی در تراز محاسب کیان انجام پذیر است برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

خدمات اداری و پرسنلی حسابداری

ارائه خدمات این شرکت حسابداری در خصوص امور اداری و پرسنلی شامل ثبت نام بیمه ای و تهیه و ارسال لیست بیمه تنظیم و منعقد کردن انواع قراردادهای کارمندان حضور و غیاب تهیه ثبت و تنظیم کارکرد پرسنل کارت زنی محاسبه جمعه کاری و تعطیلات پرداخت حقوق پاداش به شکل ماهیانه به انجام رساندن امور کارگزینی و مسائل دیگری از این دست میشود و کسب و کارهایی که طرف قرارداد شما در موسسه حسابداری تراز محاسب کیان هستند می توانند از مشاوره کارشناس ها  استفاده کنند.

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان آن متعهد است که با همکاری حسابداران حرفه ای خود در مسیر رسیدن به هدف های مدیران کسب و کارها در زمینه مالی و مالیاتی آپدیت اطلاعات حسابداری تهیه و ثبت سریع گزارش های مالیاتی و مولی پاسخ به همه درخواست های به حق صاحبان کسب و کارها بر اساس آخرین روش ها و تکنیک های روز علم حسابداری در ایران و جهان و مشاوره مالیاتی که شکلی جدید را از ارائه خدمات به مدیران کسب و کار ها و صاحبان آن بر اساس مشتری مداری و تعهد اخلاقی هدف گذاری کرده ایم.

ویژگی هایی که باعث میشود یک شرکت حسابداری حرفه ای و مطمئن باشد.

داشتن تیمی حرفه ای و کاربلد در زمینه حسابداری

 

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان

 

مسئولیت پذیری اعضای شرکت حسابداری با تعهد عمل کردن با کیفیت امور مالی و مالیاتی

که باعث ایجاد شدن خیالی راحت در مدیران مشاغل می شود

مشاوره مالیاتی در زمینه مالیات عملکرد شرکت ها مالیات تکلیفی ارزش افزوده

دریافت گواهینامه ارزش افزوده

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی

تنظیم گزارشات فصلی ماده ۱۶۹ مکرر

تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل

 خدمات و مالی

تهیه نرم افزار حسابداری و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی

نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد

سامان دادن و به روزرسانی کردن حساب های موفق در کسب و کار شما

بستن حسابها و تهیه صورتهای مالی

انجام حسابداری شرکت های بازرگانی شرکتهای پیمانکاری شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاه ها

اعزام حسابدار در ست های مختلف بر بر اساس نیاز شرکت به صورت پروژه ای تمام وقت پاره وقت

شرکت خدمات حسابداری

خدمات حسابداری

کنترل حسابهای شما به شکل ممتد

تهیه گزارش های مالی میان دوره و سالانه تهیه صورت های مالی

انجام خدمات مالی به توسط کارشناسان حسابداری حرفه ای و مجرب و خدمات مالیاتی با ضمانت کاری و تعهد

ثبت اسناد و مدارک و همچنین بایگانی اسناد به شکل مکانیزه و سیستمی

 امور مالیاتی

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات و ثبت در سامانه اداره مالیات بر ارزش افزود

تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی درس سازمان امور مالیاتی

مشارکت در دفاعیه مالیاتی پیگیری پرونده های مالیاتی

تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد در سامانه امور مالیاتی

مشتریان شرکت حسابداری تراز  محاسب کیان

شرکت های تور وگردشگری

شرکت های بیمه

خبرگزاریها

بازرگانی

خدماتی

تبلیغات

 

شرکت حسابداری خدمات حسابداری مووسه حسابداری تراز محاسب کیان

 

حسابداری شرکت بیمه

شرکت کارگزاری بیمه به دلیل انواع خدماتی که ارائه میده به حسابداران ای نیاز داره که از آیین نامه بیمه اطلاع داشته باشند و بر اساس آن بهترین برنامه ریزی را برای سیستم حسابداری شرکت بیمه ای تنظیم کند یک حسابدار در در شرکت بیمه باید به خصوصیات کسب و کار مرتبط با آن و راههای بنگاه داری در کارگزاری مسلط باشد توانایی تطابق با استانداردهای حسابداری قانون مالیاتی کشور را و همینطور ثبت و نگهداری حساب های شرکت را به شکلی استاندارد و درست به عمل برساند

حسابداری شرکت های تولیدی

افزون بر به عمل رسانی کارهای حسابداری که برای هر بنگاه اقتصادی مهم و لازم هست محاسبه بهای تمام شده برای شرکت های تولیدی اهم زیادی دارد محاسبه صحیح قیمت تمام شده مدیران واحدهای تولیدی را در راه درست کسب و کار قرار می دهد

حسابداری شرکت بازرگانی

بیشتر کارهای شرکت بازرگانی بر مبنای خرید و فروش جنس است بابا مشخص کردن مقررات و قوانین مالیاتی و رعایت مسائل بیمه قراردادها باعث می شود بیشتر از آنچه که قانون تعیین کرده پرداخت نکنید

چرا باید مسائل مالی و حسابداری خود را به یک شرکت حسابداری بسپارید

خودتان را وارد مسائل شرکت حسابداری نکنید شما مسائل مهمتری واسه انجام دادن دارید زمانی که برای  حسابداری میگذارید رو برای کسب و کار خودتون بگذارید ما بر اساس استانداردهای حسابداری کانال سر به گزارش مورد نیاز شما را استخراج کنیم

مسائل مالی کمی سردرگم  کننده هست بنابراین اجازه دهید که مسائل مالیاتی را برای شما حل کنیم

شرکت هایی که در حال توسعه هستند بیشتر اوقات به جایی میرساند که نیاز به مشاوره مالیاتی دارند اما داشتن یک حسابدار حرفه ای تمام و خزینه بسیار زیادی دارد موسسه حسابداری تراز محاسب کیان این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه مناسب تر  و پایین تری این مسئله را حل کنید

با ارائه گزارش های مالیاتی شام می توانید مشخصه های کاری کلیدی خود را ارتقا دهید هزینه های خود را بهبود دهید اگر تا الان به خاطر هزینه های زیاد یک حسابدار تمام وقت اقدام به استخدام حسابدار نکرده اید بهتر است از حسابداری ما که با مزایا و گزارشات و تحلیل های حسابداری حرفه ای تری برخوردار هست استفاده کنید

اگر شرکت شما تازه تاسیس هست و توانایی نصب سیستمهای حسابداری را ندارید مبارز شما بهترین سیستم حسابداری مورد نیاز شما را راه اندازی میکنیم ما می توانیم بهترین سیستم و حالت حسابداری را برای شما تنظیم کنیم و اطلاعات شرکت شما بکاپ میگیری و هر زمان که نیاز داشته باشید آن را در اختیار شما قرار می دهیم در ضمن برای این کار هزینه اضافه از شما گرفته نمی شود و امنیت اطلاعات شرکت محفوظ خواهد ماند

مواجه شدن با مسائل مالیاتی دلهره آور و شک برانگیز است  ارائه اطلاعات غلط و عدم درک شدن مسائل اساسی مالیاتی و مالی باعث میشود هزینه های زیادی را برای این کار بپردازید پس بهتر است که این کار را به  شرکت تراز محاسب کیان بسپارید

شرکت ما به شما در جلسه حل اختلاف مالیاتی و همچنین مواجه با میزان حسابرسان کمک می کند و لوایح شرکت را ارائه می دهد

از اطلاعات شرکت شما حفاظت می شود  اطلاعات مالی شما در جای دیگری ثبت می‌شود و همچنین نگهداری و پردازش آن محفوظ است است باعث میشود که کسی به اطلاعات شما ما چه در شرکت و چه در بیرون از شرکت دسترسی نداشته باشد و همچنین از آن و هر روز پشتیبان گیری می شود

سپردن امور مالی شرکت به شرکت حسابداری باعث می شود در هزینه‌های شما صرفه جویی شود و کاهش پیدا کند

نظارت بر اسناد و اطلاعات شما به توسط حسابداران حرفه ای از قوانین مالیاتی بهره‌مندی لازم را دارند این اطمینان را به شما می تواند بدهد که اظهارنامه مالیاتی و مسائل مالیاتی شرکت چه شکلی درست تهیه می شود و شما از هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد و همچنین شامل جرائم مالیاتی و بیمه نیز نمی شوید

شرکت حسابداری تراز محاسب کیان

این شرکت در خیابان مطهری- میرعماد- پلاک 4واحد 4 واقع شده است که با نرم افزار نقشه های گوگل و ویز به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

خدمات شرکت حسابداری
خدمات بیمه و مالیات
ارسال معاملات فصلی
ارسال اظهارنامه ارزش افزوده
اظهارنامه  عملکرد
دفاتر حقوقی
نوشتن لایحه مالیاتی
لایحه کاهش مالیات
صورتهای مالی
حسابرسی صورتهای مالی پایه
حسابرسی بانکی
حسابرسی پیمانکاری
حسابرسی مالیاتی
حسابرسی مالی
انجام کلیه امور مالی و مالیاتی
اعزام حسابدار
اعزام مدیر مالی
اعزام حسابدار پاره وقت
انجام امور مالی و مالیاتی برای دورکاری
انجام کلیه امور مالیاتی
مشاوره در خرید نرم افزار مالی
حسابرسی تامین اجتماعی
مدیریت حسابرسی
مشاوره تخصصی در مورد معاملات مشکوک بانکی

طراحی سیستم اطلاعات حسابداری
ثبت رویدادهای مالی شرکت
تنظیم صورتهای مالی
تنظیم ترازنامه
صورت سود و زیان
صورت جریان نقدی
طراحی سیستم حقوق و دستمزد

طراحی و اجرای سیستم انبار
انجام کلیه امور مالی و حسابداری اشخاص حقیقی و حقوقی
اعزام حسابداران در تمام سطوح به صورت پاره وقت و تمام وقت
تهیه گزارش های مالی مورد نیاز مدیران
تهیه و تنظیم صورتهای مالی بر اساس استانداردهای حسابداری
تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت هزینه پروژه
تبدیل حسابداری  سنتی به سیستم مکانیزه و تنظیم فرم های مالی و اداری
اصلاح و تعریف کدگذاری حساب در سیستم مالی
تهیه گزارش های مالی مورد نیاز مدیران
ثبت و به روزرسانی اسناد معوق و ناقص در سیستم حسابداری
راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد پرسنل
تهیه و ارسال لیست بیمه و حقوق مالیاتی
استقرار و به روزرسانی سیستم حسابداری
تنظیم بودجه و پیش بینی هزینه پروژه
بررسی و اصلاح اسناد حسابداری
مشاوره و پیاده سازی نرم افزار حسابداری
طراحی و اجرای ساختار قیمت تمام شده
ایجاد و استقرار سیستم های حسابداری انبار – حقوق و دستمزد
تهیه نامه ها و دستورالعمل ها کنترل مالی و داخلی
تهیه و تهیه صورتهای مالی پایه
تهیه و تنظیم صورتهای مالی تلفیقی
طراحی و اجرای بودجه
و..

 موسسه حسابرسی

خدمات حسابداری
شرکت حسابداری و موسسه حسابرسی تراز محاسب کیان عضو انجمن های تخصصی حسابداری و حسابرسی ایران
شرکت حسابداری و موسسه حسابرسی با استفاده از نیروهای مجرب و مجرب کلیه امور مربوط به حسابداری مربوط به انواع شرکت ها ( سهامی خاص-سهامی عام-با مسوولیت محدود-تعاونی و …. ) موسسات کارخانه ها و …را میتواند به عهده بگیرد و برای این منظور می توان حسابدار-مدیر و مشاور مالی-را به صورت نیمه وقت و تمام وقت به مراکز ذکر شده اعزام کرد. تهیه و تشکیل اظهارنامه مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده تنظیم دفاتر قانونی و غیره.

خدمات حسابرسی

یکی دیگر از خدمات-تراز محاسب کیان خدمات حسابرسی است که در هر دو زمینه داخلی و مالی انجام می شود. در این فرایند ما به طور خاص درصد کار را بررسی و ارزیابی می کنیم-متنوع بودن منابع درون سازمانی و هدف نهایی افزایش کارایی و استفاده بهینه از امکانات در سازمان است که در نهایت هدر رفت عملکرد و عملیات سازمان یا موسسه را کاهش می دهد.

خدمات حسابداری و حسابرسی

انجام خدمات حسابداری سنتی و مکانیزه و خدمات حسابرسی صورتهای مالی و حسابرسی داخلی

امور مالی و مالیاتی

انجام خدمات مالیاتی از جمله تنظیم بازده-نوشتن لایحه و دفاع مالیاتی-تشکیل و پردازش سوابق مالیاتی

حسابداری و حسابرسی

دوره های تخصصی حسابداری و حسابرسی عملی و کاربردی برای بازار کار با صدور گواهینامه بین المللی

نرم افزار مالی و حسابداری

استقرار–پشتیبانی نرم افزار مالی و اداری

حسابدار و حسابرس

ثبت شرکت و نام تجاری

ثبت شرکت-ثبت نام برند – ثبت موسسه-ثبت تجاری و ثبت تغییرات

– مدیر ارشد مالی

مدیرعامل مالی-ارایه کننده منابع خدمات مالی و کنترلی

شرکت و موسسه خدمات حسابداری و حسابرسی کرج

شعار و اصول کار

همراه با تکنولوژی پیشرو در اطلاعات همگام با پاسخگویی و کیفیت

یک شرکت حسابداری قابل اعتماد
همانطور که گفتیم یکی از مهمترین دغدغه های کارفرمایان برای انتخاب حسابدار این است که وی واجد شرایط است و دارای ویژگی های خاصی برای جلب توجه و اعتماد مدیران است. با توجه به حساسیت و محرمانه بودن اطلاعاتی که در حرفه حسابداری و حسابرسی منتقل می شود-لازم است قبل از برون سپاری کار به افراد یا اشخاص حقوقی مانند شرکت ها و موسسات کاملا بررسی شود.برخی موارد مانند سطح اعتبار شرکت حسابداری و رضایت مشتری از شرکت. شرکت حسابداری و موسسه حسابرسی این اطمینان را به شما کارفرمایان و همراهان عزیز می دهد.

 

شرکت-حسابداری-در-تهران-مالیاتی-خدمات

شرکت-حسابداری-در-تهران-مالیاتی-خدمات

درباره شرکت
عضو انجمن های حسابداری و حسابرسی ایران

حسابداری و حسابرسی شرکت, از زمان شروع فعالیت تا کنون, با تکیه بر دانش و سالها تجربه کار با مدیران و کارکنان حرفه ای, و غیره. به طیف گسترده ای از شرکت ها , که در بخش های مختلف , از جمله خدمات, مهندسی, و غیره. پیـمانکاری, و غیره. تولیـدی و صنعتـی, و غیره. بازرگــانی, هستند: مشاوره, نشریات و . . . درگیر در فعالیت های که خدمات مالی مانند شده اند: حسابداری, حسابرسی, ویرایش حساب, و غیره. ایجاد و بهینه سازی سیستم های موجود مالی, مشاوره, مالی, مالیات, و غیره.

برخی از ویژگی های شرکت حسابداری و حسابرسی
سرعت و دقت
سرعت و دقت در انجام امور مالی شرکت ها و موسسات با کادر مجرب و متخصص

ارتباط با مشتری
ارتباط کامل و مستمر در حین انجام پروژه های مالی شرکت ها و موسسات با کارفرمایان گرامی

موسسه حسابداری تهران

انتخاب بهترین شرکت حسابرسی در تهران امروز انجام امور مالی و حسابرسی یکی از مهمترین دغدغه های مالکان مدیران و سهامداران است…

حسابداری صنعتی

خدمات حسابداری شرکت های صنعتی و تولیدی
شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی بسته به حجم کاری که دارند به خدمات حسابداری مختلفی نیاز دارند….

یکی از دغدغه ها و چالش های شرکت ها ایجاد یک کارمند مالی و مالیاتی قوی و غالب است.

برای حل این مشکل پیشنهاد می شود که مجموعه ها امور مربوطه را به دست یک شرکت حسابداری و مالیاتی قوی و باتجربه واگذار کنند-زیرا شرکت های حسابداری داوطلبانه روی خدمات مالی و مالیاتی کار کرده اند-و هزینه های این امور را کاهش داده اند-امروزه برون سپاری حسابداری و خدمات مالیاتی به شرکت حسابداری یک راه حل مناسب و ایمن برای انجام امور فوق به روشی مطلوب و رضایت بخش است.

شرکت حسابداری در تهران

در این شرایط دشوار اقتصادی صاحبان مشاغل باید مواردی مانند مدیریت مالی-امور مالیاتی و حسابداری را به کارشناسان و متخصصان مربوطه خود بسپارند و بهتر است وقت و انرژی خود را صرف امور مدیریتی و تحقق اهداف استراتژیک شرکت کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کارفرمایان ترجیح می دهند امور مالی نمونه کارها خود را برون سپاری کرده و از خدمات مالی شرکت حسابداری استفاده کنند.

یکی از دلایلی که بسیاری از کارفرمایان تصمیم به همکاری با یک شرکت حسابداری می گیرند دشواری و چالش های استخدام نیروی انسانی مطلوب و متخصص برای انجام این کار است. با برون سپاری خدمات مالی و حسابداری مشکلات و هزینه های استخدام کارکنان برایبه حداقل میرسد.

لازم به ذکر است که همکاری با یک شرکت حسابداری شناخته شده و موفق معتبرتر از استخدام حسابدار یا مدیر مالی است.

خدمات حسابداری مالی
خدمات حسابداری
ثبت حساب ها-تهیه نمونه صورتهای مالی – تلفیقی و تلفیقی-لیست بیمه حقوق و دستمزد-قیمت منقضی شده
خدمات مالیاتی
اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش معاملات فصلی ماده 169 دفاتر مهر و موم شده و مکتوب
خدمات حسابرسی
حسابرسی صورتهای مالی-حسابرسی داخلی-بندهای حسابرسی مشاوره – تدوین و ایجاد کنترل های داخلی
مشاوره مالی و مالیاتی
کنترل رسیدگی مالیاتی-لایحه دفاع مالیاتی-دستورالعمل های قانونی مالیاتی-نظارت بر واحد مالی-مدیریت مالی
مشاوره مالی و اخذ تسهیلات
توجیهی اقتصادی-تحلیل صورتهای مالی-نسبتهای مالی-روشهای اخذ تسهیلات
سیستم های مالی
راه اندازی سیستم های مالی
طراحی و استقرار نرم افزار حسابداری-کدگذاری حساب ها-طراحی سیستم حقوق و دستمزد-انبار
مشاوره بانکی
مشاوره بانکی
مشاوره و قوانین جدید چک-اسناد اعتباری (ج)) – ضمانت نامه-میثاق بانک مشاوره
اعزام حسابدار
اعزام حسابدار در تمام سطوح-مشاوره ملک موروثی-استخدام حسابدار-پلت فرم دورکاری ویژه

شرکت حسابداری
شرکت خدمات حسابداری
هنگامی که یک شرکت یا کسب و کار مورد بررسی قرار می گیرد و عملکرد بخش های اجرایی اندازه گیری می شود-وضعیت واحد مالی و حسابداری در بسیار زیر نظر زربین است-زیرا بخش حسابداری و مالی در هر مجموعه ارکان اصلی و حساس هر کسب و کار هستند و توسط این واحد امکان سنجی وضعیت و قابلیت های شرکت وجود دارد.

با استخدام یک حسابدار یا انعقاد قرارداد با یک شرکت حسابداری حرفه ای که معمولا امور مالی و مالیات را به طور جامع می سپارد شرکت ها به دنبال فراهم کردن عملکرد بهینه برای هزینه هایی هستند که برای امور مالی و حسابداری هزینه می کنند-و حتی انتظار دارند که واحد حسابداری به مجموعه برای دستیابی به اهداف استراتژیک و برنامه ریزی شده کمک کند.

خدمات حسابداری ممکن است به طور معمول از نظر فرایندهای حسابداری غیر ضروری باشد-اما مدیران هوشمند برای کسب و کار خود خدمات حسابداری را از کسانی دریافت می کنند که علاوه بر این خدمات توانایی مشاوره مالی دارند-مشاوره مالیاتی و مشاوره حسابرسی و حتی در برخی موارد توانایی مشورت برای تسهیلات بانکی را دارند.

یک شرکت حسابداری ایده ال و حرفه ای می تواند نمونه کارها را با تهیه گزارش های مدیریت حرفه ای و تجزیه و تحلیل صورتهای مالی-به منظور تسهیل و تصمیم گیری هدفمند برای مدیران رشد دهد. شایان ذکر است-دریافت خدمات حسابداری برون سپاری شده توسط شرکت حسابداری برای مجموعه ها نیز مزایای بسیاری دارد-و می توان با بررسی نسبت هزینه و کیفیت خدمات دریافتی توسط یکی از این مزایا را دریافت کرد.

حسابداری انواع شرکت‌ها

شرکت تراز محاسب کیان با تجربه بیش از 27 ساله مدیران و مشاورین خود در زمینه حسابداری انواع شرکت‌ها همچون شرکتهای بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری و … به منظور افزایش دانش فنی و کیفیت حسابداری شرکتها در راستای ارائه خدماتی نظیر آموزش، مشاوره، تامین نیروی مالی، معرفی، نصب و استقرار نرم افزار حسابداری با توجه به حجم و نوع فعالیت شرکتها و تعریف و ارائه کدینگ اختصاصی و تهیه صورتهای مالی میان دوره ای و پایان دوره ای ، بودجه بندی و گزارشگری مالی و مالیاتی آماده همکاری با سازمانها می‌باشد.
هدف اصلی ترازمحاسب کیان کمک به کسب و کارهای مختلف از جمله شرکتهای صنعتی، تولیدی، بازرگانی و … در جهت بهبود فعالیت‌های حسابداری در مسیر درست می‌باشد. تراز محاسب کیان با همراهی کارشناسان خود ، پیشبرد اهداف سازمان ها بوده و در کنار سایر خدمات به سازمان ها دارای سیستم گزارشگیری در حوزه حسابداری مدیریت می باشد که این امر باعث روشن شدن مسیر تجاری و رقابتی سازمان ها می گردد .
برای استفاده از خدمات حسابداری و مالی تراز محاسب کیان با شماره های زیر در ارتباط باشید.
⦁ شماره تلفن : 88754648 88735268 88736358 موبایل 09122703280
صورت معاملات فصلی
ارسال صورت معاملات فصلی یا گزارش خرید و فروش فصلی از طریق سامانه امور مالیاتی کشور انجام می گردد.
مهم ترین اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور، از این سامانه جلوگیری از فرارهای مالیاتی است، تسریع و تسهیل در روند دریافت و ارزیابی صورت معاملات فصلی، جلوگیری از ایجاد هرگونه خطا
گزارش خرید و فروش فصلی را چطور باید ارسال کرد؟ (نحوه صورت معاملات فصلی) در حال حاضر برای ارسال معاملات فصلی، تنها باید از سامانه معاملات فصلی به آدرس tax.gov.ir استفاده کرد. درواقع ارسال این گزارش تنها به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر است.
مهلت ارسال معاملات فصلی بهار مهلت ارسال معاملات فصلی تابستان مهلت ارسال معاملات فصلی پاییز مهلت ارسال معاملات فصلی زمستان
۴۵ روز بعد از پایان فصل بهار،
۱۵ مرداد ۴۵ روز بعد از پایان فصل تابستان،
۱۵ آبان ۴۵ روز بعد از پایان فصل پاییز،
۱۵ بهمن ۴۵ روز بعد از پایان فصل زمستان،
۱۵ اردیبهشت
ج
سامانه معاملات فصلی
سامانه ارسال گزارش خرید و فروش فصلی به آدرس tax.gov.ir یکی از زیرمجموعه عملیات الکترونیک سایت مالیاتی کشور است که برای دریافت صورت معاملات فصلی افراد مودی مالیات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع مودیان مالیاتی باید از طریق این سامانه، صورت خرید و فروش و معاملاتی که طی یک فصل انجام داده‌اند را در پایان فصل، در این سامانه ثبت کنند.
چه افرادی موظف به ارسال صورت معاملات فصلی هستند؟
بر اساس ماده ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم سه گروه از افراد موظف به ارسال گزارش خرید و فروش فصلی از طریق سامانه معاملات فصلی هستند:
⦁ اشخاص حقوقی (شرکت‌ها)
⦁ اشخاص حقیقی (مشاغل) و صاحبان مشاغل گروه اول موضوع ماده ۲ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون
⦁ صاحبان مشاغل مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده
جریمه عدم ارسال گزارش فصلی چیست؟
بر اساس سایت رسمی سازمان امور مالیاتی موارد جرائم عدم ارسال صورت معاملات فصلی به شرح زیر می باشد :
⦁ در صورت عدم صدور صورتحساب یا عدم درج شماره اقتصادی خود و طرف معامله حسب مورد یا استفاده از شماره اقتصادی خود برای معاملات دیگران یا استفاده از شماره اقتصادی دیگران برای معاملات خود مشمول جریمه‌ای معادل دو درصد (2%) مبلغ مورد معامله‌ای که می شود.
⦁ عدم ارائه فهرست معاملات انجام شده طبق دستورالعمل صادره مشمول جریمه‌ای معادل یک درصد (۱%) معاملاتی که فهرست آنها ارائه نشده است خواهد بود.
⦁ استفاده کنندگان از شماره اقتصادی دیگران نسبت به مالیات بر درآمد و همچنین جرایم موضوع این ماده با اشخاصی که شماره اقتصادی آنان مورد استفاده قرار گرفته است مسئولیت تضامنی خواهند داشت.
⦁ در مواردی که خریدار از ارائه شماره اقتصادی خودداری و فروشنده نسبت به اجرای تکلیف قانونی خود مبنی بر تکمیل فرم امتناع و ارسال آن به اداره امور مالیاتی خود اقدام نماید خریدار با توجه به مسئولیت تضامنی مشمول جریمه‌ای معادل ۱۰% مبلغ مورد معامله خواهد بود.
⦁ عدم ارائه صورت‌حساب‌های مربوط به خریدهای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل موضوع بندهای “الف” و”ب” ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم در سال عملکرد و سال بعد از آن که مورد درخواست مأموران مالیاتی قرار گیرد مشمول جریمه‌ای معادل ۱۰% مبلغ صورت‌حساب‌های ارائه نشده خواهد بود.
⦁ هرگونه جعل، تقلب، معاملات غیرواقعی، سوء استفاده و تبانی اشخاص موضوع دستورالعمل ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم در ارتباط با صدور صورتحساب و شماره اقتصادی خلاف مقررات بوده و ضمن مسئولیت تضامنی، مطابق با قانون مبارزه با پولشویی، قانون ارتقاء سلامت نظام اداری مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر قوانین و مقررات مربوطه اقدام خواهد گردید.
⦁ هرگاه سازمان امور مالیاتی کاربرد وسایل و روش‌ها و صورت حساب‌ها و فرم‌هایی را جهت نگاهداری حساب برای هر گروه از مودیان ضروری تشخیص دهد مودیان مکلف به رعایت آنها هستند، عدم رعایت موارد مذکور در مورد مودیانی که مکلف به نگاهداری دفاتر قانونی هستند موجب بی اعتباری دفاتر مربوط خواهد بود و در مورد سایر مودیان موجب تعلق جریمه‌ای معادل بیست درصد (۲۰%) مالیات منبع مربوط است.
⦁ چنانچه ادارات امور مالیاتی ذی‌ربط موقع رسیدگی، به موارد تخلفی مانند جعل، تقلب، معاملات غیر واقعی و تبانی و سوء استفاده راجع به صورتحساب و شماره اقتصادی برخورد نمایند، موظف‌اند از طریق اداره کل ذی‌ربط به دادستانی انتظامی مالیاتی گزارش نمایند تا عندالاقتضاء متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار گیرند. اقدام به تعقیب قضایی، مانع مطالبه و وصول جرایم مالیاتی موضوع ماده ۱۶۹ مکرر نخواهد بود.
⦁ اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل موضوع بندهای (الف) و (ب) ماده (۹۵) قانون مالیات‌های مستقیم مکلف به نگهداری صورت حساب‌های مربوط به خریدهای خود در سال عملکرد و سال بعد از آن هستند و در صورت درخواست ماموران مالیاتی باید به آنان ارائه دهند. در غیر این صورت مشمول جریمه‌ای معادل (۱۰%) صورت حساب‌های ارائه نشده خواهند بود
⦁ جرایم ماده 169 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم غیرقابل بخشش است و از طریق مقررات اجرایی موضوع قانون مالیاتهای مستقیم قابل وصول خواهد بود.
اظهارنامه ارزش افزوده
پرداخت کننده اصلی ارزش افزوده مصرف کننده نهایی است. در ماده ۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده تفاوت بین ارزش کالا و خدمات خریداری شده با ارزش کالا و خدمات عرضه شده است. طی ۸ مرحله فراخوان مشمولین ارزش افزوده به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند و به این ترتیب کلیه صاحبان مشاغل به جز مشاغل معاف، مشمول ثبت نام و انجام تکالیف ارزش افزوده هستند.
زمان و نحوه ارسال اظهارنامه ارزش افزوده : ۱۵ روز بعد از پایان هر فصل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول بر ارزش افزوده مکلف به ارائه اظهارنامه ارزش افزوده خود از طریق سامانه می باشد .

اظهارنامه مالیات بر عملکرد
اظهارنامه مالیاتی فرم یا دفترچه ایست که به منظور اظهار درآمدها، هزینه ها، داراییها، بدهیها، سرمایه، معافیت ها، درآمد مشمول مالیات، مالیات، و همچنین اطلاعات هویتی و مکانی حسب مورد که برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی موضوع قانون مالیاتهای مستقیم، بر حسب نوع و حجم فعالیت اشخاص مذکور مطابق نمونه هایی که توسط سازمان، تهیه و اعلام می‌شود.
جرائم عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی : عدم تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل از ابتدای سال ۹۵ معادل ۳۰% مالیات متعلقه و سایر مودیان معادل ۱۰% مالیات متعلقه می باشد.
تاریخچه قانون مالیات ها
در زمان مشروطه تلاش‌هایی برای تدوین قانون مالیاتی انجام شد. اما اولین بار در سال ۱۳۴۵ این قانون به تصویب رسید و تا به امروز شامل تغییر و تحولاتی بوده است.
ساکنان هر کشور بخشی از سود اقتصادی خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت می‌نمایند، چراکه دولت ابزار و امکانات مورد نیاز جهت سودآوری مردم را ایجاد می‌نماید. قانون مالیات براساس سیاست های اقتصادی، سقفی از درآمد را مشمول معافیت مالیاتی می‌داند و بالاتر از این سقف را مشمول مالیات به حساب می‌آورد. قوانین مالیاتی در کشور ایران به دو دسته مالیات مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می‌شوند.
مالیات مستقیم چیست؟ نوعی از مالیات است که بر اساس دارایی یک فرد تعیین می‌شود و مستقیم از دارایی و درآمد آن فرد کاسته می‌شود. مالیات مستقیم با عنوان‌هایی مانند مالیات بر عملکرد یا مالیات بر درآمد نیز نام برده می‌شود . اگر شما کارمند باشید در فیش حقوقی خود عنوانی مبنی بر کسر مالیات مشاهده می‌کنید که این مورد دقیقا همان مالیات مستقیم است. مالیاتی که هر ماه از حساب شما کم می‌شود . مالیات مستقیم توسط سازمان امور مالیاتی کشور و بدون واسطه دریافت می‌شود.

 

شرکت حسابداری

انواع مالیات مستقیم
⦁ مالیات بر درآمد: معمول‌ترین نوع مالیات های مستقیم، مالیات بر درآمد است، این نوع مالیات از انواع درآمدی که فرد دارد کاسته می‌شود. که عبارت است از :
⦁ مالیات بر درآمد املاک
⦁ مالیات بر درآمد حقوق
⦁ مالیات بر درآمد مشاغل
⦁ مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی
⦁ مالیات بر درآمد اتفاقی

⦁ مالیات بر دارایی : نوعی از مالیات مستقیم می باشد که بر دارایی ها و اموال افراد تعلق می‌گیرد. که عبارت است از :
⦁ مالیات بر ارث
⦁ مالیات بر تمبر
⦁ مالیات بر اراضی بایر
⦁ مالیات سالانه املاک
⦁ مالیات مستغلات مسکونی خالی از سکنه

بر اساس نوع مالیات های ذکرشده در موارد بالا افراد مودی مالیات موظفند مالیات بر درآمد مستقیم خود را به سازمان مالیاتی پرداخت کنند .

فعالیت های شرکتهای حسابداری

درواقع نیاز به وجود حسابدار از زمانی در بشر احساس شد، که نخستین معاملات و مبادلات به جود آمد.
امروزه این نیاز با گسترش و پیشرفته شرکتها بیشتر از پیش احساس می شود.

وظایف و خدمات شرکتهای حسابداری
خدمات حسابداری، به تمامی امور مربوط به معاملات و عملیاتهای مالی در یک موسسه یا شرکت، که جمع آوری و تجزیه و تحلیل و ثبت می شود. از جمله خدمات حسابداری است.
خدمات حسابداری
تهیه اطلاعات برای مدیران
در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم برای سرمایه گذاران، بانک و غیره.
ارائه اطلاعات لازم برای تصمیم گیری بخش های تولیدی و فروش.
ثبت کردن رویدادهای مالی.
و در آخر تجزیه تحلیل و گزارش مالی شرکتها.

حسابداری جدید و نقش کامیپوتر در حسابداری شرکتها

باگسترش تجارت، تعداد معاملات نيزافزايش يافته است. از این رو دیگر حسابداری دستی کارایی سابق را ندارد.
امروزه در بیشتر نقاط جهان، حسابداری با نقش بسیار پر رنگ کامپوتر در جریان است.
تکنولوژي پيشرفته شامل دستگاههاي مختلفی است، که قادر به اجراي عملکردهاي مختلف حسابداري مانند؛ دستگاه صدور صورتحساب است.
(این دستگاه می تواند اختلاف حساب و همچنین خالص داده ها را محاسبه و نمایش دهد و داده های مورد نیاز رابه حساب مربوطه انتقال دهد) .
با توجه به گسترش استفاده از کامپیوتر در حسابداری و کم شدن حسابداری دستی، هرچند که کارهای حسابداری نسبت به قبل سرعت بیش تر گرفته است و تعداد معاملات روز افزون افزایش می یابد.
اما نیاز به شرکتها که افراد متخصص در این زمینه را پرورش می دهند بیش تر پیش احساس می شود.

انواع خدمات شرکت های حسابداری
خدمات اجرایی؛ شرکت های حسابداری با حسابدارن حرفه ای خود ، به امور کامل حسابداری شرکت و تهیه و تنظیم صورت های مالی و تهیه و تنظیم لیست بیمه و مالیات، به دست آوردن لیست حقوق و ارسال این لسیت به ادارت مربوطه، اجرای پروژه های حسابداری و غیره، می پردازند.
خدمات مشاوره؛ شرکتهای حسابداری با ارائه مشاوره مالی در زمینه های، مشاوره عقد قرار داد و مشاوره در سرمایه گذاری و بررسی صورتهای مالی، ارائه پیشنهادات اصلاحی و غیره، به شرکتها و کسب و کارها کمک می کنند.
خدمات پشتیبانی؛ به حدمات پشتیبانی خدمات عملیاتی و فنی نیز می گویند.
باعث اتوماتیک‌سازی امور حسابداری و سیستم‌های مالی در شرکتها می شود. همواره با پشتیبانی همراه است که شرکتهای حسابداری آن هارا بررسی می کنند. طراحی نرم افزار و سیستمهای حسابداری و نرم افزار انبارداری، راه اندازی نرم افزار حسابداری و ارائه خدمات آن، و غیره است.

در این مقاله به صورت جزئی به موضوع مهم حسابداری در کسب و کارها و تجارت، حسابداری جدید، وظایف و خدمات شرکتهای حسابداری، شرح خدمات حسابداری پرداختیم. با توجه به نوشته های بالا در انتخاب یک شرکت حسابداری در کسب و کارهای خودت دقت کنید.

حسابدار در حال محاسبه خدمات حسابداری